cattiwik skrev 2010-10-17 10:20:57 följande:
På vilket sätt kom den ur balans. Ville hon inte ta bröstet utan krånglade eller var det mjölken som krånglade?
Det som krånglade var ju att hon inte ville ta bröstet, det vart liksom lättare att äta ur flaskan.
Så hon skrek ganska mycket når hon låg vid bröstet och det vart lite kämpigt ett tag, men nu när amningen ändå funkar samtidigt som jag ger ersättning så är jag jätte nöjd med att jag gjorde det.
Men nu, sen ca 2 veckor tillbaka (då flyttade våran familj) så har min dotter (trotts ett mål ersättning innan läggdags) börjat vaknade stup i kvarten, nej men först sover hon ca 4-5 timmar, sen efter det vaknar hon ca 1 gång i timmen, då när hon vaknar är hon ju hungrig, men då ger jag henne bara bröstet, inatt prövade jag ge ett till mål ersättning vid ca 3-4 på natten, men trotts det vaknar hon. Någon som har tips på hur vi kan komma ur det här ständiga uppvaknadet??
Kan tilllägga att det har blivit värre när våran dotter tog napp, hon har inte tagit napp sen för ca 1 vecka sen då hon inte gillat några vi har försökt med, provade med Bambino och den älskar hon, och på natten brukar jag prova ge den också, men brukar inte duga i längeden, nöjer sig bara 15 min ca.
(Hoppas det är okej om jag lånar tråden lite)