Tycker du om riskakor?
Jag gillar riskkakor. Kan äta dem som de är men godast är det om man har någonting på...keso eller någon annan röra. Ost funkar också bra
Hur äter du dina eller gillar du inte riskakor?
Motivera gärna
Jag gillar riskkakor. Kan äta dem som de är men godast är det om man har någonting på...keso eller någon annan röra. Ost funkar också bra
Hur äter du dina eller gillar du inte riskakor?
Motivera gärna
Japp, det är skitgott. Bra att ha som snacks. Köper Pizza-, ost-, gräddfil-smak mest.
Mina tjejer på 6,5 resp 5 år ÄLSKAR riskakor. Sambon hatar dom Vi äter alla tre våra riskakor helt naturella, dvs med smaken som är i kryddorna men ingenting på !!
Japp, det är skitgott. Bra att ha som snacks. Köper Pizza-, ost-, gräddfil-smak mest.
Mina tjejer på 6,5 resp 5 år ÄLSKAR riskakor. Sambon hatar dom Vi äter alla tre våra riskakor helt naturella, dvs med smaken som är i kryddorna men ingenting på !!
Ja det blev lite skumt när jag skrev naturella men med kryddor på, men du förstår ju hur jag menar Gillar INTE de utan kryddning, alltså helt naturella, smakar bara ris-papper...
Nej, usch.
Ganska så gott. Skulle aldrig köpa dem för min egen skull,utan köper ett paket lättsaltade då och då till barnen. Sonen gillar att äta dem med smör, jag föredrar dem naturella.
Nej, jag pallar inte konsistensen. Som att tugga på frigolit *ryser*
Älskar riskakor. Kan äta hur många som helst om jag inte hejdar mig. Speciellt gräddfil och lök, dom är så goda.
Älskar okryddade, med kaviar på eller ishavs- eller västkustsallad eller skagenröra.