• Charlotta71

Olika grav.symptom vid olika graviditeter?

Hej,
    Vi har gjort 3 inseminationer och 8 IVF varav testet visade i morse att vi är gravida efter insättningen för två veckor sedan.

Jag hade lite mensvärk torsdag och fredag men känner nu INGENTING. De två tidigare gångerna vi varit gravida så har jag haft molvärk varje dag (dessa har slutat i MA/MF).

Någon annan som varit med om att det är helt olika gång från gång?

Tack på förhand och kram
    Lottis

• Svar på tråden Olika grav.symptom vid olika graviditeter?
  • Charlotta71

Garmina; tack snälla för ditt svar! Jag ska försöka att inte fundera så mycket men efter den resa vi gjort med mycket sorg efter två MA så orkar vi liksom inte riktigt bli glada och tro på detta längre...

Jag var övertygad om att mensen var på gång och igår kväll hade jag riktigt mensvärk och tänkte att den kommer i natt. Nu är det kavlugnt och ett tydligt GRAVID på stickan.

Vi håller tummarna!
    Kram Lottis

• Charlotta71

Tack snälla för ditt svar Teskedsmamman.
    Jag hoppas verkligen att det är min tur denna gång.

Lottis

• Charlotta71

Tack Stumpan för ditt inlägg och jag håller tummarna för dig med!
    Jag har ingen molvärk alls nu sedan i fredags men hoppas att du har rätt. Jag känner mig bara lite allmänt uppblåst. Jag får se vad ett kommande VUL visar om några veckor. Ska ringa sjukhuset imorgon och meddela status och får då tiden.

Vi hoppas att det är VÅR tur nu!

Lottis

• Charlotta71

Men  tarmarna svullnar väl inte så tidigt i graviditeten, det här är ju precis i början? Jag får VUL-tid när jag ringer IVF-kliniken och talar om att vi är gravida.

Lottis

• Charlotta71

LindaBell; då känner du och jag precis likadant, dvs INGENTING! Jag är också trött men tror att det beror på resan med 4 inseminationer och 8 IVF de senaste 2,5 åren....

Har fått två MA, därav min rädsla att det är "tomt" i magen igen......

Håller tummarna för dig!

• Charlotta71

Solkattan; Åh vad vackert sagt av psykologen, det ska jag verkligen försöka ta till mig av.

Jag är ju rädd eftersom jag vi mina två förra graviditeter kännt massor av växtvärk tills jag fått mina MA. Nu har jag inte känt någonting sedan i fredags då jag var övertygad om att mensen skulle komma....det SKRÄMMER mig för det påminna om mina MA.

Kram

• Charlotta71

Någon annan med olika erfarenheter från olika graviditerer som slutat med bebis eller kanske MA eller annat tråkigt?

• Charlotta71

Lördagens positiva resultat har visat sig negativt med sjukhuset i morse, fattar ingenting...... Jag har ingen mens vilket jag ALLTID får två veckor efter äggplock.

Troligen har en liten stannat för en kort stund men ville inte vara med längre...

ENORMT TUNGT NU......

Väntar på att sjukhuset ska ringa.

Kram

Svar på tråden Olika grav.symptom vid olika graviditeter?