Inlägg från: Anonym (Morhoppan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Morhoppan)

ADD symptom hos vuxna

Hej alla!
    Står i kö för att få göra en utredning, har varit på de första samtalen o gjort en screening. Väntar på att den "riktiga" utredningen ska sätta fart!
    Har fått medicin att prova med sålänge o ska börja äta den imorgon. Är skitnervös för alla biverkningar o hur den kommer att påverka mig!
    Ska äta Strattera 36mg i två veckor o sen uppföljning där jag misstänker att dosen ska upp ett snäpp.. Om någon här har erfarenhet av strattera dela gärna av dig till mig=)

• Anonym (Morhoppan)

Jag har ätit strattera i två veckor nu o har inte gjort min utredning än... Så det är nog olika beroende på vart man gör sin utredning..

• Anonym (Morhoppan)
    strulmaja skrev 2011-04-03 23:29:10 följande:
    Hjälper den dig?
    Ja lite hjälp blir jag av den men den har inte börjat verka fullt ut ännu. Håller på o trappar upp i dos, är nu uppe i 54mg . Vaknar tidigt o känner mig utvilad o det har jag aldrig varit förut, har kunnat sova halva dagen..
    Vill göra nåt o gör faktiskt nåt! Som att gå morgonpromenad eller dyl.
    Tycker nog jag fått lite bättre tålamod oxå.
    Hopas på att märka fler positiva saker när den verkar fullt ut, har tyvärr en del biverkningar men inte så jag inte kan hantera det iaf. Har hört om många som slutat med Strattera pga biverkningarna...
    Ska efter diagnos få börja med Conserta.
    O jag är inte rädd för att det ska påverka min utredning, va det risken så skulle man inte få medicin innan... O utredningen är så mycket mer än bara vem man är idag.. Man utreder ju hela ens barndom=)
Svar på tråden ADD symptom hos vuxna