• kaffez

ADD symptom hos vuxna

Anonym (April) skrev 2013-04-29 17:43:03 följande:
    Hej alla. Jag har nu varit och lämnat urinprov och blodprov på vårdcentralen. Det står också att jag ska lämna urinprov för drogscanning, alltså övervakat pissprov. Jag var där en runda och försökte kissa men det var helt omöjligt när jag vet att någon kollar, det är inte så att jag tar droger, aldrig gjort, men av nervositet. Satt och skakade och kunde inte prestera öht fast jag var kissnödig....Vad gör man?? nån som haft samma problem? 
    Jag gjorde det med innan jag fick Voxra utskrivet :) Var övervakad på toan med men det är bara och glömma att någon annan står där. Oftast är det en tjej och det är ju inte så att hon stirrar på dig direkt.
    Du fixar det :) 
  • kaffez
    Anonym (April) skrev 2013-04-29 18:02:09 följande:
    Tack för dina ord, det var ju en tjej som stod där men jag satt där och skakade och kände stress och ångest. Hörde hur hon drog på sig plasthandskar och rörde sig så det var en distraktion det med, kunde helt enkelt inte slappna av. Ska försöka på fredag igen.  :) 
    Försök och tänk på något trevligt, t ex vad du ska göra senare under dagen eller ifall något kul har hänt nygligen :)  hjälpte mig iallafall!  Och tänk att ni är ju tjejer så det är som att kissa i en offentlig toalett utan väggar, så bara ta tänk på något trevligt som sagt :) Du fixar det!! 
Svar på tråden ADD symptom hos vuxna