Inlägg från: Anonym (Mitt ex) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mitt ex)

ADD symptom hos vuxna

Gråter faktiskt nu, gick ifrån mitt ex för en månad sen och han är för utredning av ADD. Har blivit så illa behandlad i över ett år utav honom, nästan allt på listan stämmer in på honom. Vi fick barn tillsammans och jag fick ta hand om båda kändes det som. Allt blev bara värre och han vart väldigt våldsam. Jag älskar honom djupt fortfarande och vill att vi ska funka som en familj. Allt han gjort är oförlåtligt men tanken finns ändå om det var "sjukdomen" som gjorde att allt blev som det blev? Kan man gå tillbaka till någon som har misshandlat en? Han sa hela tiden att han mådde dåligt och han var alltid fullt medveten om att han gjorde mig illa. Men jag orkade aldrig lyssna på att han var sjuk, orkade aldrig finnas där eller någonting. Sen den där förbannade alkoholen som han inte kunde hantera :( Aja min fråga är, om han får den diagnosen vad finns det då för hjälp? Står säkert i tråden men orkar seriöst inte läsa igenom allt...

• Anonym (Mitt ex)

Nä, kom fram till att jag inte tänker gå tillbaka till honom. Tänker minimera kontakten så gått det går, bara om det handlar om våran son. Han jobbar mycket med sig själv nu så hoppas i framtiden att han kan bli en fungerade pappa och människa.

Svar på tråden ADD symptom hos vuxna