ADD symptom hos vuxna
Oj vad du skriver strulmaja! Var det en kompis till dig som var kritisk till diagnoser?
Oj vad du skriver strulmaja! Var det en kompis till dig som var kritisk till diagnoser?

) när sådana där saker händer. För mig är det typ normalt, alltså inget jag reflekterar över, inte förrän jag upptäcker hur alla blir tysta och glor på mig. DÅ går det liksom upp mig för vad jag precis sagt eller hojtat och så skäms jag. Nu har min 3-åring börjat ta efter och slänger också ur sig svordomar som helvete, satans, fan, jävlar och en gång sa hon f*tt*n. Det är fanimej INTE ok! Min sambo avskyr detta och jag skäms, jag skäms som fan och känner mig förstås som världens sämsta morsa

Hon tycks inte vilja förstå varför hon måste fylla i formuläret.Och jag min klant får ha dubbla namnskyltar: "Hej det är jag som är (ADD?).. och (Yrja)!"........... "Ja, just det, TS (ADD?) och inte (ADD?) i mötesplatsen!"
, frågan är bara hur för vi bor säkert på väldigt olika ställe i vårt avlånga land.
Välkommen hit! Ja, det finns hjälp att få om man har problem. Har du det?
Appropå Mange Myt. Hör mytomani och ADHD ihop? Jag fick inte ihop det riktigt med att ADHDare är ovanligt ärliga. Fast mytomaner kanske tror på sina lögner själva? Eller så är det olika undergrupper? superärliga och mytomaner.
varför har jag ett sånt sjukt bra minne på vissa områden!?
skulle det stå..