ADD symptom hos vuxna
Själv brukar jag känna lite skam över att det verkar som att andra bryr sig mer om mig än vad jag gör om dem...
Jag gillar inte heller stora samlingar med folk, blir ochså tillbakadragen då,
fast det är värre med en grupp på 4-5 st för då blir jag så uppskruvad så jag pladdrar och pladdrar fastän jag sagt till mig själv innan att skärpa mig den här gången ska jag inte bete mig som jag brukar, har en väldigt stark inre monolog med mig själv
sen när man kommer till festen mötet eller vad det nu är så skiter sig allt folk tittar besvärat på en efter ett tag för man har än en gång lämnat ut sig själv familjen och har världens ångest och tänker f#n inte igenn när man går därifrån.
det som blir jobbigt det är ju att jag glömmer bort vad jag sagt till folk men dom kommer ju ihåg det och kan ta upp saker som jag inte vill vid andra tillfällen så när jag frågar hur vet du det så säger dom men det talade ju du om förra veckan jaha gjorde jag ![]()
Är det någon här som oxå är född för tidigt jag föddes 2mån för tidigt och vägde 1700gr, skulle vara intresant och veta
Ha Ha vad lustigt exat så är jag oxå tittar bredvid när jag pratar med folk gillar inte ögonkontakt eller det är nog så att det är lättare att lyssna på vad folk säger om man inte tjaffsar med ögonkontakt hela tiden den är jobbig

dalarna här
pojken min som har adhd älskar doften av bensin, jag älskar oxå den men har ingen diagnos, men läkaren tycker att jag ska göra en utredning för adhd,
när jag var liten så älskade jag att vara i närheten där många lastbilar stod på tomgång för det luktade så gott och det tycker jag nu oxå speciellt doften på färjor mustigt och gott
jag är oxå extremt känslig för dofter just plast kan jag inte med,skaldjur rå fisk
är det fler än jag som är extremt fjantig med plöttsliga ljud och rörelser, kommer det någon som jag inte sett riktigt så hoppar jag till och blir jätterädd och hjärtat skenar . lika om man är ute och går och det prasslar till bredvid en då flyger jag nästan upp i famnen på den som är bredvid och gömmer mig bakom det är väldigt irriterande
folk tycker att jag är sprättig i mitt sätt och kan ta illa vid sig när jag blir "rädd" för dom
Nu har jag provat concerta i ngr veckor är uppe i 54 mg, känner bra skillnad jobbet går mkt bättre och mina tvång och bulimin är borta, än så länge
men har inte gjort någon igentlig utredning utan har fått diagnosen adhd jag trodde jag stod i kö för utredning men det var visst klart som jag fattade det träffat 2 olika psykologer 2 olika läkare som sa samma sak så man får väl lita på det