ADD symptom hos vuxna
Hmmm...det om att klumpa ihop människor med liknande utseenden har jag aldrig varit med om. Men förstår att det känns jobbigt

Kan någon ge mig lite energi? Är så trött och nedstämd idag...
Tjockisen, glad för framsteg hos läkaren!!
KRAM ALLA
Hej fina vänner, jag vill bara tipsa om en sak som jag faktiskt upplever funkar väldigt bra (bortsett från att jag har en svacka idag då).
Gurkörtsolja!
Jag har ätit Omega3 i många år, eftersom jag tror det är jättebra för hjärt- &kärlsystemet, plus att det gör att man får fin och slät hy, speciellt om man har torr hy som jag egentligen har. Detta tillsammans med jättenattljusolja har jag alltså använt i många år, utan att veta att det kan hjälpa vid adhd. Nu har jag dock dykt på Gurkörtsolja som sagt, och jag upplever att jag blir lite bättre av det. Det borde kanske inte gå så snabbt, så jag reserverar mig för att den har en viss placeboeffekt på mig , men vad gör det? ;) Jag tycker ni ska testa iallafall.
Den är också jättebra för hyn och skall hjälpa vid PMS-besvär som vissa i tråden har.
Googla på det, det står nånstans att det är det enda naturpreparat som har bevisat effekt på adhd, iallafall hos en del.
Just det Strulan, jag måste fråga en grej.
Skrev du ut dokument och tog med till psykologen? Hur bemöttes det isf?
Undrar så hur jag ska lägga fram det ifall jag tar med t.ex. listan här från tråden, och andra saker jag skrivit ner..
Min kille berättade precis en jättehemsk historia om ett barn för mig, och nu sitter jag här med jordens ångest. Är det nån av er som reagerar så? Jag kan knappt sitta still, vill bara springa ifrån mig själv just nu - jag fixar inte att höra hemska saker. Jag har liksom ingen avstängningsknapp, jag kan inte värja mig för eller sortera bort så'nt som kommer utifrån, jag tar det och gör det till min egen känsla och det är så sjukt jobbigt...
Gissar att det är GAD:en som spökar mycket, men jag tror inte att det är bara det.
Jag mår skit, trots att jag inte ens har träffat människan ifråga.