strulmaja skrev 2010-11-18 00:16:49 följande:
Har tvätt i tvättmaskinen som jag borde hänga upp men orkar inte. Den har legat där ett par timmar så då kan den väl lika gärna ligga där ett par timmar till. I värsta fall får jag väl tvätta om den. Inte hela världen.
Klockan är över tolv på natten. Jag ska upp om 7 timmar och jag borde sova. Istället tar jag en kopp kaffe, sätter mig vid datorn, dagdrömmer lite och vips så har klockan hunnit bli 2. Jag kommer inte vara trött då men lägga mig i sängen, försöka läsa en stund och sen ligga vaken och tänka i ytterligare 1 timme. Om jag har tur får jag i alla fall sova 2-3 timmar.
Skulle ringt till FK i måndags men har fortfarande inte fått tummen ur. I måndags tänkte jag: Äh, jag ringer på tisdag. På tisdagen tänkte jag: Jag ska ringa, men inte nu, senare. Sedan glömdes det bort. Och idag glömdes bort igen. Förstår inte varför det är så svårt att få något gjort direkt när jag tänker på det? Jag vet ju att det inte blir av annars, men trots det gör samma misstag om och om och om igen.
Ja, så kan det vara.
Åh det där med tvätten känns väl igen.. Kan säga att jag nästan varje gång får tvätta om den maskin jag satt på

Helt sjukt att det blir likadant varje gång, aldrig lär jag mig.
Ja, det här med datorn är ngt som jag oxå e fast vid. är väl den som tar upp den mesta av min tid.
Vet att jag har massor o göra men ändå sitter jag här??
Hehe och exakt så som du skriver med telefonsamtal är jag med. Skjuter på de in i de sista pga av ångest för o ringa eller ren "lathet" som jag fått höra. Är bara så sjukt svårt o komma igång med saker.
Sen kan jag ha riktigt problem med att ens komma in i duschen, det är ett ångestmoment i sig.. fattar inte varför. Likaså o tvätta av sminket.. Därför sminkar jag mig aldrig längre.
Jag går i samma gamla kläder jämt..Var tog intresset för mitt utseende vägen?