ADD symptom hos vuxna
Om man inte känner sig träffad så behöver man givetvis inte ta åt sig heller. :) har du fått någon hjälp? Ssri fungerade för att få bukt Med mina värsta tvång. Kbt ska tydligen vara effektivt också. Det finns hjälp.
Om man inte känner sig träffad så behöver man givetvis inte ta åt sig heller. :) har du fått någon hjälp? Ssri fungerade för att få bukt Med mina värsta tvång. Kbt ska tydligen vara effektivt också. Det finns hjälp.
Åh, här vill jag hoppa in lite.. Kanske man kan få lite stöd eller vad som helst..
Vart börjar man egentligen förklara?
Förutom alla symptom som är skrivna.. det lilla jag läste i början.. Kan man även känna att man har väldigt kort tålamod och att man tappar tråden när man talar?
Det är ju väldigt hög ärftlighet och min far, min bror och min morfar har alla ADHD.. inget som säger att jag har ADD.. men det är nått som känns!
När allt bara står stilla, när man inte orkar plocka undan efter sig.. när man inte tar tag i viktiga saker och låter det gå flera veckor.. när det jämt är stökigt och man blir alldeles som ett garnnystan i skallen..
Funkar det att leva med en som ev. har ADHD när man själv har ADD, bara bråk och tjafs.. ingen av oss är utredd men jag har tagit steget nu..
som jag skrev, vet inte hur jag ska börja eller fortsätta..
Nån som bara vet en massa eller nått... ja..
Usch, idag kom jag inte iväg till skolan. Jag kommer inte upp av att ta en concerta på morgonen. Jag måste ha någonting i mig för att kunna vakna!
Är det någon av er som börjat med concerta på morgonen som var äckligt trötta och riktigt illamående, ibland hela dagen, i början? Jag vet inte om det är concertan eller stress men det började hursomhelst när jag slutade ta min strattera på kvällen. Jag glömde ta upp det med hjärnskrynklis sist jag var där, ska dit på onsdag så jag hoppas komma ihåg det då. Ska nog börja skriva upp sådana saker i min kalender!