Anonym (idioter) skrev 2011-01-16 14:51:49 följande:
snacka om att ni fryser ut vissa människor
Que? Har du läst trådstarten? Har du noterat vilka svårigheter deltagarna i denna tråd har?
Många av oss har extremt svårt att hålla flera saker i minnet, och det man svarar på är oftast den diskussion som är hetast för tillfället.
Jag har skrivit många inlägg som inte besvarats, men jag vet att det är för att de glöms bort och inte av illvilja. Själv missar jag ofta att svara på inlägg, det beror på att jag läser igenom inlägg efter inlägg som jag tänker att jag ska svara på - och i slutändan minns jag bara det sista jag läst och därför blir det det inlägget som besvaras av mig.
Alla vi andra tråden upprepar oss om det är så att vi inte får svar.
Du är galet orättvis i din bedömning när flera här inne verkligen ANSTRÄNGER SIG hårt för att försöka välkomna nya tråddeltagare och besvara alla inlägg fastän det kräver mycket tid och möda.
Egentligen vill jag inte ens besvara ditt fula påhopp, men du ska veta att du gjort ett rejält övertramp när du insinuerar att vi medvetet "dissar" vissa i tråden, det är bara trams.
Du hör förmodligen inte hemma i denna tråd eftersom du har noll förståelse för det jag radat upp ovan.
Vad vill du poängtera med ditt inlägg? Var vänlig besvara det.
Många av oss härinne är också känsliga för kritik, och påstående som ditt är som att kasta bensin på en flammande eld, det är du förmodligen medveten om.
Stämningen härinne är vänlig, humoristisk, ömsint och vi har "högt i tak" och förståelse för det mesta, men tamejf-n inte för bråkmakeri och fula insinuationer.