bizzziie skrev 2010-10-18 12:40:33 följande:
Jag hade stora runda fasta bröst (D-kupa) innan grav, efter första grav. fick jag massa bristningar och hade F-kupa.. brösten hängde och var ganska platta och mjuka. Nu efter andra grav. är dom likadana, inga bristningar alls osv, lika hängiga och tråkiga..
Tror att man får hängiga eller på annat sätt förändrade bröst om man har större storlek sen innan. Dom vänner jag har som har små bröst har inte alls haft några bekymmer, deras bröst har återgått till hur de såg ut innan grav. i princip. De mer storbystade vännerna har haft liknande bekymmer som jag har/hade. När jag är 100 på att jag inte vill ha fler barn ska jag göra ett lyft! Inte kul att vara 24 år och se ut som 75... :(
hmm. jag hade inga stora bröst innan, men inte små heller..vet inte var man ser den gränsen eg :) å de gick väl upp 2 storlekar..å jag är också 24 som nu ser ut som 75..förutom det skrynkliga :) hoppas verkligen de kan få tillbaka lite form alltså, men när jag såg filmat månaden innan hon föddes å de va fulla med mjölk så va de verkligen spända..lär väl altid ha häng nu..:(