• gumman 1

Någon som har 4 pojkar?

Hej!

Vi har tre killar och tycker det är fantastiskt kul och energiskt! Ibland så pratar vi om att vi vill ha ett barn till. Jag tror att det isåfall blir en kille till, det känns mest naturligt och troligt.
    Därför undrar jag om hur många som har 4 killar och hur kändes det när ni fick ert 4:e barn och vad sa er omgivning?

Ha en trevlig kväll!

Carina

• Svar på tråden Någon som har 4 pojkar?
  • Vitabönan

Puffar lite.

Jag undrar också. Har tre grabbar och vill ( tror jag ) ha en till bebis. Är MKT säker på att det blir en till grabb.

• Litet My

Kompisen har inte mindre än 6 killar, ingen tjej =) Det är så häftigt tycker jag.

• Jenalsam

Vi har tre killar och om en dryg månad kommer vår sladdis. En kille till! Känns jättebra och jag är så glad att han kommer att ha så många förebilder som kommer att ta hand om honom.

Kändes bra att kolla könet tidigt, för att få tyst på tjatet från alla andra om en lillasyster...

• verkar

Vi har det motsatta 3 flickor nr 4 i mag vet vi inte vad det är. Vist skulle vara kul med en kille men det blir vad blir och en tjej till är lika välkommen.

Ursäkta min dyslexi
  • Sviken

Jag har 4 pojkar <3 Under sista graviditeten var det många kommentarer från omgivningen om att nu skulle det väl ändå bli en tjej. Var också den enda graviditeten som jag kollade könet, för att få tyst på allt tjat! Men då fick jag istället höra att barnmorskan kanske sett fel på UL. Haha. En del verkar helt enkelt inte förstå att det var helt underbart med en pojke till. Jag har fyra helt friska barn, vilken lycka och tur jag har haft! :)

• Sviken

Jag har 4 pojkar <3 Under sista graviditeten var det många kommentarer från omgivningen om att nu skulle det väl ändå bli en tjej. Var också den enda graviditeten som jag kollade könet, för att få tyst på allt tjat! Men då fick jag istället höra att barnmorskan kanske sett fel på UL. Haha. En del verkar helt enkelt inte förstå att det var helt underbart med en pojke till. Jag har fyra helt friska barn, vilken lycka och tur jag har haft! :)

• Sviken

Jag har 4 pojkar. Under sista graviditeten var det många kommentarer från omgivningen om att nu skulle det väl ändå bli en tjej. Var också den enda graviditeten som jag kollade könet, för att få tyst på allt tjat! Men då fick jag istället höra att barnmorskan kanske sett fel på UL. Haha. En del verkar helt enkelt inte förstå att det var helt underbart med en pojke till. Jag har fyra helt friska barn, vilken lycka och tur jag har haft! :)

Svar på tråden Någon som har 4 pojkar?