Inlägg från: Sviken |Visa alla inlägg
  • Sviken

Någon som har 4 pojkar?

Jag har 4 pojkar <3 Under sista graviditeten var det många kommentarer från omgivningen om att nu skulle det väl ändå bli en tjej. Var också den enda graviditeten som jag kollade könet, för att få tyst på allt tjat! Men då fick jag istället höra att barnmorskan kanske sett fel på UL. Haha. En del verkar helt enkelt inte förstå att det var helt underbart med en pojke till. Jag har fyra helt friska barn, vilken lycka och tur jag har haft! :)

• Sviken

Jag har 4 pojkar <3 Under sista graviditeten var det många kommentarer från omgivningen om att nu skulle det väl ändå bli en tjej. Var också den enda graviditeten som jag kollade könet, för att få tyst på allt tjat! Men då fick jag istället höra att barnmorskan kanske sett fel på UL. Haha. En del verkar helt enkelt inte förstå att det var helt underbart med en pojke till. Jag har fyra helt friska barn, vilken lycka och tur jag har haft! :)

• Sviken

Jag har 4 pojkar. Under sista graviditeten var det många kommentarer från omgivningen om att nu skulle det väl ändå bli en tjej. Var också den enda graviditeten som jag kollade könet, för att få tyst på allt tjat! Men då fick jag istället höra att barnmorskan kanske sett fel på UL. Haha. En del verkar helt enkelt inte förstå att det var helt underbart med en pojke till. Jag har fyra helt friska barn, vilken lycka och tur jag har haft! :)

Svar på tråden Någon som har 4 pojkar?