Inlägg från: dottermorochmormor |Visa alla inlägg
  • dottermorochmormor

Flashback - nejtack!

Det som förvånar mig mest när jag läser sånt här är att det faktiskt, på fullaste allvar, finns människor som sitter och försvarar fullkommligt sjuka, aggressiva och elaka kommentarer.

Vart fan är världen på väg när vi tycker att det är helt okej att vara överjävliga mot andra människor?!??
    Det värsta av allt är ju också att de som sitter och försvarar skiten är människor som normalt skulle räknas som vuxna människor!!! Någonstans gick vettet ut och kom inte tillbaka........

Svart lego?
    Uppförsbacke till skolan?

Själv försöker jag lära mina barn innebörden av ödmjukhet, vänlighet och medmänsklighet och ge dom kunskapen att bli just det; ödmjuka, vänliga och medmänskliga.......

Jag kanske inte kommer att lyckas, men jag kan ärligt säga att om jag skulle få reda på att något av mina barn betedde sig ens en procent så illa som folk här, eller på Flashback gör - skulle jag klippa internetuppkopplingen tills dom lärt sig hur man beter sig.

Hur kan ni vara så kalla? Jag begriper det inte helt enkelt!

• dottermorochmormor
    Stealth skrev 2010-10-18 19:17:34 följande:

...detta måste vara den mest fördomsfulla korkade tråden någonsin. "jag hatar alla på flashback för att vissa där hatar andra"

Logiskt cirkelresonemang.

Den mest fördomsfulla korkade tråden någonsin?!?!

Vilken sten har du legat och sovit under?!?
    Kan meddela att du har missat m.a.s.s.o.r av trådar som varit till 100% mer fördomfulla och korkade. Speciellt på Flashback.........

*jösses*
Svar på tråden Flashback - nejtack!