Inlägg från: nollåtta |Visa alla inlägg
  • nollåtta

Flashback - nejtack!

Azusephre skrev 2010-10-18 21:42:04 följande:
    Har du läst den tråden? Killen var nära på att ändra sig, men folk fortsatte skriva taskiga kommentarer och se vad dom fick ut av det Härliga FB.
    Tror du på det själv?
  • nollåtta
    Azusephre skrev 2010-10-18 21:41:08 följande:
    haha, eller hur. Försöker göra allt för att skydda den "underbara" sidan Det tycks ej funka, tyvärr.
    Men du är en mycket god representant för familjeliv.se i vilket fall.
  • nollåtta
    Azusephre skrev 2010-10-18 21:45:12 följande:
    Ja, om folk tänkte lite mindre på sig själva och deras tillfredställse som dom får genom att skriva taskiga saker till andra människor och ringde till polisen direkt när tråden startades, så skulle nog förmodligen killen levt nu.
    Har du några belägg för det eller är det ditt eget tyckande? Jag har läst hela tråden, jag kan hitta ett fåtal inlägg som skulle kunna tolkas som hetsande, resterande inlägg kommer när killen hänger dör. Till och med hans egen familj har gått ut med att han ville dö, men jag antar att du har mer på fötterna än familjemedlemmarna.

Vad gör du själv för att förhindra självmord? Du lever väl som du lär får man lov att anta.
  • nollåtta
    Lovely6 skrev 2010-10-18 21:47:46 följande:
    Vad är du då? En god representant för flashback.se?
    Hur vet du att jag är medlem på flashback? Måste man vara medlem på ett specifikt forum för att tycka att funktionen är bra? Eeehh...
  • nollåtta
    Lovely6 skrev 2010-10-18 21:52:10 följande:
    Är du inte det då?
    Vad spelar det för roll? Tror du att alla på flashback är pedofiler som gillar bajssex? Det är ungefär lika korkat som att anta att alla medlemmar på familjeliv är småbarnsföräldrar som inte har några vidare ambitioner bortsett från att diskutera bebisbajs och barnmat.
  • nollåtta
    Azusephre skrev 2010-10-18 21:52:51 följande:
    Annars skulle du inte veta att "funktionen är bra" enligt dig...
    Jasså det skulle jag inte. Du vet att man kan läsa i forumen på flashback utan att vara reggad medlem som skriver.
  • nollåtta
    Azusephre skrev 2010-10-18 21:52:06 följande:
    Jaha, så "skynda dig, för jag ska snart börja jobba" och "häng dig inte, för tänk om du bryter nacken istället, gör så här istället" etc etc inte betraktas som dumma kommentarer? Om jag hade sett inlägget i tid så skulle jag ringt polisen direkt innan det hann hända något och förmodligen så skulle polisen hitta honom så han gick och rädda. Men inte FB, dom väntade tills han redan var död.

Men nog om det, vi kommer ingen vart genom att diskutera den frågan och det är OT.
    Folk från flashback ringde. Det tog dryga halvtimmen innan polisen kom dit efter första samtalet.
  • nollåtta
    Lovely6 skrev 2010-10-18 21:55:43 följande:
    Kan du svara på min fråga, eller är den för svår?
    Jag ser inte vad frågan har för relevans för någonting.
  • nollåtta
    Azusephre skrev 2010-10-18 21:57:42 följande:
    Har någon skrivit att du är registrerad där? Nej, hon skrev att du var "en god representant för flashback", behöver INTE betyda att du är medlem med andra ord, utan att du försvarar och representerar den sidan, för att du uppenbarligen tycker den är SKIT bra.
    Det är DIN tolkning, kära du.
  • nollåtta
    Lovely6 skrev 2010-10-18 21:58:52 följande:
    Du vill alltså inte svara på om du är medlem på Fb?
    Jag kan svara på din totalt orelevanta fråga om du motiverar varför mitt svar är av vikt för dig. Hittilis har du enbart lyckats med personangrepp, ungefär som det du beskyller flashbacks användare för.
Svar på tråden Flashback - nejtack!