Inlägg från: Weird One |Visa alla inlägg
  • Weird One

Flashback - nejtack!

Flashback är den enda sida som fortfarande låter yttrandefriheten råda.
    Visst finns det idiotiska trådar, men man kan ju välja var man vill hålla till.

Här på FL åker man på en varning om man trampar någon på tårna, vilket jag kan finna vansinnigt löjligt, men eftersom jag valt att bli medlem så får jag acceptera reglerna.
    Är man medlem på Flasback får man acceptera att det finns andra regler.

Stanna i den skyddade FL världen om ni inte kan ta att det finns rötägg ute i stora vida världen.

• Weird One

Har läst delar av tråden nu.

Många försvarar ju TS i tråden.
    Förstår inte hur "vår" TS i denna tråd kan påstå att tjejen enbart blir mobbad.

Om du TS blev varnad så kan det bero på att du gjorde det off topic, och det är flashback stenhårda med!
    Tillskillnad från FL däe man kan vara hur OT som helst utan reaktion, men om man säger fel sak, ja då kan man både bli varnad och avstängd.

• Weird One
    gutegirl skrev 2010-10-19 09:45:00 följande:

Vill du diskutera hur hemskt det är att förolämpa feta människor så starta en egen tråd om det. 
     Men sök först, så att du inte startar en tråd om något ämne som redan finns.

Japp, för på flashback får man inte starta 200 olika trådar om samma ämne.
    Tillskillnad från FL, där man kan mala om samma ämne i flera trådar bara för att en del användare så gärna vill vara TS i en populär tråd.
    Fjortisfasoner...
  • Weird One
    Azusephre skrev 2010-10-19 09:24:44 följande:
    Om du läser denna tråden så har jag skrivit att halva tråden är raderad och det som skrevs nu har inte jag eller någon som jag pratade om deltagit i. Så du kan inte läsa det jag läste. Nu äförsarar dom flesta TS ja, men inte när tråden startades.
    Precis, vad är ditt problem?
    Moderatorerna gör sitt jobb, så varför gnäller du?
  • Weird One

Låter som TS kanske reagerat hårt på det hon läst och skrivit en tråd lite förhastat eftersom tråden nu är modererad.
    Att döma för fort är ganska trångsynt kan jag tycka.

Jag skulle kunna hitta massa trådar här på FL som moderatorerna inte hittat ännu och tycka att FLs medlemmar är elaka trångsynta och inte håller sig till topic.

Tänk lite längre än näsan pekar nästa gång kanske?

• Weird One
    7 små apor skrev 2010-10-19 09:59:20 följande:
    Du gnäller här för att du fick smisk på fingrarna där?
    Okiii.
    Word!
  • Weird One
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:02:21 följande:
    Nej det gjorde jag inte, hon sa att hon försökte gå ned i vikt med olika metoder, jag spinnade vidare på det och gav henne förslag på bantningmetoder, vad är det som är OT?
    Bantningsmetoder var inte topic, altså togs det bort.

Get over it, du höll dig inte till reglerna och blev tillsagd.
Svar på tråden Flashback - nejtack!