Inlägg från: KlasKristian |Visa alla inlägg
  • KlasKristian

Flashback - nejtack!

Jag har svårt för alla typer av censur, därför har jag inga problem med Flashback. Därmed inte sagt att jag gillar allt som publiceras där.

• KlasKristian

Det är lite rättshaveristbeteende att tycka sig bli orättvist behandlad på ett forum och sedan spy galla över samma forum och dess moderatorer på ett annat.

• KlasKristian
    Azusephre skrev 2010-10-19 09:55:09 följande:
    Att man skriver inte så oavsett vad tråden handlar om.
    Men du bestämmer inte Flashbacks regler.
  • KlasKristian
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:02:21 följande:
    Nej det gjorde jag inte, hon sa att hon försökte gå ned i vikt med olika metoder, jag spinnade vidare på det och gav henne förslag på bantningmetoder, vad är det som är OT?
    Du bestämmer inte vad som är OT, det gör moddarna. Lägg ner det här, du gör bara bort dig.
  • KlasKristian
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:05:20 följande:
    Herregud. Snacka om pajkastning när man ska diskutera, jag har inte skrivit något mot dig, jag frågade bara vad du tyckte var OT och du reagerar som en 5-åring, lägg ned nu.
    Det är inte jag som gråter över att ha blivit "orättvist behandlad" på ett helt annat forum än detta. Jag säger bara som det är: moddarna bestämmer vad som är OT och vad som inte är det och agerar därefter. Huruvida du eller jag eller någon annan icke-mod håller med är totalt irrelevant.
  • KlasKristian
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:07:03 följande:
    Vart står det att jag gråter?
    Du förstår precis vad jag menar. Känns mer konstruktivt att ha den här dialogen med moderatorerna på Flashback än att leta medhåll här.
  • KlasKristian
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:15:57 följande:
    nej, jag förstår ingenting...
    jag sökte inte medhåll, vet inte var du har fått det ifrån, jag ville dela med mig av mina erfarenheter och som sagt...yttrandefrihet...dom ni så fint kallar det.
    Men du reagerar ju med ilska när någon säger emot dig, alltså måste det vara medhåll du söker.

Och yttrandefriheten står inte över ett forums regler. Driver jag ett forum får jag ta bort precis vilka inlägg jag vill.
  • KlasKristian
    gutegirl skrev 2010-10-19 10:23:26 följande:
    Fast det raderas inte godtyckligt på flashback, ingen moderator eller admin skulle radera något som inte bryter mot reglerna.
    Nej, jag vet det.
  • KlasKristian
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:35:20 följande:
    Pratar inte ni moderatorer med varandra? Solig
    Vet du hur många moddar det finns på FB?
  • KlasKristian
    Azusephre skrev 2010-10-20 13:19:44 följande:
    För att jag sett flera exempel på det, så därför kan jag yttra mig.
    Jag har sett folk bli bitna av hundar ett antal gånger men det gör inte att jag kan yttra mig om att hundar i princip alltid bits.
Svar på tråden Flashback - nejtack!