Inlägg från: Nightmare |Visa alla inlägg
  • Nightmare

Flashback - nejtack!

Azusephre skrev 2010-10-19 10:13:41 följande:
    Men då har du bara läst mina inlägg eller hur?

Okej, nu ska jag skriva något här som är "sjukt mycket OT" men kanske kan ge en tanketällare.
    Min sambo blev polianmäld av sitt ex för ganska många år sedan. Det gick så långt att dom hade en rättegång.
    Hans ex och hennes kompis hade chattat med honom via msn, när dom skulle visa att han "var så himla dum och taskig och trakasserade" exet så hade dom tagit bort alla deras kommentarer så det syndes bara vad han hade skrivit. ett exempel:
    "hej" "kan du vara själv jävla subba" "om jag är det så vad är du?" etc etc etc...man kunde alltså se att han blev provocerad av någonting...Och det är precis så du gör nu...
    Men ge dig nu snälla!
    DET SPELAR INGENROLL VAD NÅGON ANNAN GÖR, utan du får ta konsekvensen av att du går OT.

Att din sambo blir polisanmäld och det hela blir rättegång utan att all text finns med låter tyvärr osannolikt.
  • Nightmare
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:22:58 följande:
    Du läser inte...dom visade dom grejerna PÅ RÄTTEGÅNGEN...inte för att det skulle bli en rättegång.
    Men som sagt...TS gick OT och jag följde hennes röda tråd.
    Jag läser oroa dig inte för det.

Men du kan inte skylla på nån annan för att du går OT. Det är som att sitta i sandlådan -han slog först...

Gå nu inte OT här också med din rättegång Skrattande
  • Nightmare
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:28:47 följande:
    Nej, jag ska inte det, ville bara ge ett exempel, ska inte svara på något inlägg ang det från och med nu
    Men du missade helt det där med att man inte ska skylla sina egna misstag på vad nån annan gjorde först...
  • Nightmare
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:31:58 följande:
    Nej, det kanske man inte ska, men faktum kvarstår att oavsett vad jag skrev eller kommenterade så skriver man eller kommenterar man inte så som grabbarna gjorde. Även om man är 16 så borde man vara så pass gammal att förstå att man inte skriver så.
    Nej du tycker att man inte skriver så, men eftersom du inte är varken admin eller moderator på flashback så är inte du den som bestämmer hur man uppför sig där.

Jag känner att du vägrar inse att det var du som gjorde fel utan vänder hela tiden på steken för att skylla på någon annan, först var det inte du som gick OT först och nu kvarstår faktumet att någon uttryckte sig på ett sätt som du anser vara fel, men du är inte berättigad till att bestämma hur man ska uttrycka sig på flashback.
  • Nightmare
    end of days skrev 2010-10-19 10:44:30 följande:
    "ja okey då, jag ska sluta gnälla"
    Jag med Skrattande
  • Nightmare
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:56:01 följande:
    Nej, du läser inte, jag skrev i samma inlägg att jag har skrivit tidigare i tråden att jag skrev OT, vad är det jag inte förstår?
    att DU gick ot och du fick en tillsägelse för det och nu gnäller du om det och skyller på att nån annan gick ot först!!
  • Nightmare
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:42:57 följande:
    Så har jag skrivit hela tiden att man ej skriver så, så det är inget nytt. Men när jag skriver att man ej ska göra så o.s.v så ignorerar du det bara ör att gnälla på allt annat. Vad är det för svar du vill ha av mig då eftersom att inget duger?
    DU anser att man inte ska skriva så men DU är inte varken admin eller moderator på flashback och kan bestämma en sån sak!
  • Nightmare
    Azusephre skrev 2010-10-19 11:01:20 följande:
    Sluta vara långsint och gå vidare.
    Jag har skrivit många saker och det där är det enda du kan ta upp? Har du inget annat att argumentera med eller?
    Men du verkar juh inte förstå vad felet är och varför du har fått en tillsägelse.

Jag har massor att argumentera mer men tyvärr lämpar sig det mer för flashback där man får yttra sig med stora ord för det verkar vara det enda som kanske skulle kunna fungera.

Att jag svarar dig med den meningen och samma ord som förut kan bero på att jag inte får någon som helst respons på att du har fattat vad felet är eller hur flashback fungerar, utan du fortsätter gnälla om att folk på flashback skriver elaka saker...
  • Nightmare
    Azusephre skrev 2010-10-19 11:16:47 följande:
    Läs.
    Ja vad exakt är det du vill att jag ska läsa, jag känner att jag har fått den uppmaningen förut beror det på att jag inte svarar som du vill ha svar?
  • Nightmare
    Azusephre skrev 2010-10-19 11:34:03 följande:
    Nej, det beror på att du ignorerar det jag skriver och du skriver bara för att gnälla.
    Jag hänvisar till inlägg #431 där jag skrev:
    "Ja, men ni har tjaffsat om det där i flera timmar nu, det räcker, jag förstår, ni behöver inte upprepa er och säga att jag är dum i huvudet som inte förstår även om jag gör det. Därför är det pajkastning. Move on."
    Gud vad bra att du veta varför jag skriver!

Jag har läst det inlägget och konstaterade att du inte tagit in det som skrivits utan ser det som gnäll. men fine då gnälls det i båda läger.
Svar på tråden Flashback - nejtack!