Inlägg från: Suck och suck |Visa alla inlägg
  • Suck och suck

Alltså jag är så lycklig. Jag googlade på en strikt akademisk fråga om grammatik på universitetsnivå, och ÄNTLIGEN får jag ett intelligent och utförligt svar på FLASHBACK! Av alla ställen!
    Detta har jag ägnat flera år på universitetsnivå för att försöka förstå,
    men ingen föreläsare eller någon bok har kunnat förklara det så intelligent som på flashback.
    Jag tycker det stämmer som ni säger att den intellektuella nivån är hög på flashback,
    men måste tillägga att den är det som den samtidigt är ett hopkok av samhällets avskum och kriminella typer.

• Suck och suck
    Suck och suck skrev 2010-10-19 16:14:56 följande:
    Alltså jag är så lycklig. Jag googlade på en strikt akademisk fråga om grammatik på universitetsnivå, och ÄNTLIGEN får jag ett intelligent och utförligt svar på FLASHBACK! Av alla ställen!
    Detta har jag ägnat flera år på universitetsnivå för att försöka förstå,
    men ingen föreläsare eller någon bok har kunnat förklara det så intelligent som på flashback.
    Jag tycker det stämmer som ni säger att den intellektuella nivån är hög på flashback,
    men måste tillägga att den är det som den samtidigt är ett hopkok av samhällets avskum och kriminella typer.
    Jag ska tillägga att jag själv ställt frågor om grammatik på universitetsnivå här på fl,
    men måste säga att utbudet på svar var väldigt skralt
    i förhållande till de svar jag nu sett på flashback.
  • Suck och suck
    xXMaLoXx skrev 2010-10-19 23:52:55 följande:
    Varför skulle inte den sidan få existera? Tror du att allt det sjuka i världen försvinner, bara för att folk stoppas ifrån att uttrycka sig?
    Man konfronteras inte lika mycket med dem irl bara, de sjuka, extrema, outsiders och kriminella.
    Men på något sätt kan det vara intressant att de samlas sådär på en plats som FB också. Det ger ju mycket information för de som vill studera dem.
    Poliser får ju mycket information därifrån, och alla typer av grupper som vill förkovra sig hur outsiders tänker och beter sig har ju möjlighet att studera det på fb.
    Det görs ju dokumentärfilmer om outsiders på tv, i syfte att studera dem.
  • Suck och suck

Va, varför ska de använda sin intelligens på annat sätt???

Ceka86 skrev 2010-10-20 00:24:34 följande:
    Enstaka fall hit och ditt som hittar svar där. Är det din bevis? Kom igen snälla rara du. Visst folk där är kanske intelligenta men i så fall man kanske ska använda den intelligenst på annat sätt och du föresten varför tar du åt dig detta jag skriver?
    Jag orkar inte lägga ner min tid på dig längre. Du har rätt till dina åsikter och jag till mina.
    Begriper verkligen inte ditt inlägg "men i så fall kanske man ska använda den intelligensen på annat sätt"
    Det är väl BRA att det finns en hög intelligensnivå på flashback?
    Eller förespråkar du det motsatta "att det borde vara mindre intelligens på FB"?

Jag är iallafall glad att jag hittade någon som var mer pedagogisk än någon föreläsare jag mött, eller någon kursbok jag läst att förklara de grammatiska begrepp jag har försökt att begripa mig på.
    Och ja, det råkade vara på flashback.
  • Suck och suck

Det låter ju faktiskt bra, att de har en massa såna där restriktioner ni pratar om på flashback, och att man får vänta några dagar för att registreringen ska komma och så vidare.
    Det gör ju att MAN SLIPPER just det som klagas på i denna tråd -om oseriösa fb- till viss del.
    Det skulle alltså bli ÄNNU mer oseriöst, än det är nu med trolleri, trolleri.
    Hur kan ni ha invändningar mot just denna grej, då det gäller fb?
    Det är ju just såna regler som motverkar det ts tar upp.

Svar på tråden Flashback - nejtack!