Inlägg från: Ceka86 |Visa alla inlägg
  • Ceka86

Flashback - nejtack!

Har bara varit inne och små tittat på den forum. Men jag kan bara säga att FB verkar vara helt sjukt. Jag började få den uppfattning efter den killen som hängde sig live. Nej USCH för såna sidor. De borde inte existera överhuvudtaget men har märkt också att FL är också ganska sjuk eftersom alla hoppar på alla här inne det är som att folk väntar på att få matrial att kränka nån. USCH för det med.

• Ceka86
    xXMaLoXx skrev 2010-10-19 23:52:55 följande:
    Varför skulle inte den sidan få existera? Tror du att allt det sjuka i världen försvinner, bara för att folk stoppas ifrån att uttrycka sig?

För min del så gillar jag Flashback, och håller mig borta från de underforum jag inte finner intresse av. Jag har inte så mycket för mondo/gore te x...och ger fasiken i att läsa där. Vill jag ha svar på något, så hittar jag det faktiskt ofta på Flashback. Det samlas väldigt mycket kunnigt folk på den sidan. Man får sortera bort det man inte vill ha, precis som i verkliga livet. Du vet...dessa människor knallar också runt på gatorna.
    Jodå det vet jag att dessa människor knallar runt på våra gator. Det sjuka är att folk uppmuntrar och hyllar dessa sidor. En överviktig tjej blir ner klankad (vet ej hur det stavas) av en massa i*dioter pga av hon är överviktigt. Man borde hylla henne att hon har en sån bra självförtroende. Sen tror jag också att hon förstår att det är inte bra och vara överviktig. Killen som tog självmord blev kallad en massa namn och folk skrev en massa dumheter. Visserligen så bestämde han sig redan särket innan att han tänkte ta självmord men han kanske letade just den personen som räckte ut en hjälpande hand. Vilket folk gjorde inte och att de satt och tittade på hur han steg efter steg gjorde iordning sin självmord och genomförde utan att nån lyfte upp äns en finger. Ju låt mig rätta mig själv de lyfte en finger och ringde till polisen när det var för sent. Sjukt, sines sjukt. Jag tror inte moderaterna har så stor koll där. Denna sida uppmuntrar bara dumheter istället för att "åtgärda" de.
  • Ceka86
    end of days skrev 2010-10-20 00:07:22 följande:
    ja usch .. USCH... tror du gör bäst i att bara läsa för du har inte åldern inne stt skapa ett konto där
    Ålder har jag inne, 24 år rättare sagt. Men nåt sån ställe tänker jag aldrig vara medlem i. Den saken är klar.
  • Ceka86
    end of days skrev 2010-10-20 00:12:38 följande:
    och ingen lär sakna dig där
    Va bra vill heller inte bli saknad av såna människor
  • Ceka86
    end of days skrev 2010-10-20 00:16:53 följande:
    "såna människor"?
    du kanske borde läsa inlägg 453 i denna tråden och några som följer.
    men jag förstår dig faktiskt, inte lätt att beblanda sig med folk som ligger över en.
    Enstaka fall hit och ditt som hittar svar där. Är det din bevis? Kom igen snälla rara du. Visst folk där är kanske intelligenta men i så fall man kanske ska använda den intelligenst på annat sätt och du föresten varför tar du åt dig detta jag skriver? Antaglingen så har jag hittat din akilles häl. Jag har också mycket lätt och umgås med folk som är intelligenta  och är det själv.

Jag orkar inte lägga ner min tid på dig längre. Du har rätt till dina åsikter och jag till mina.
Svar på tråden Flashback - nejtack!