Inlägg från: end of days |Visa alla inlägg
  • end of days

Flashback - nejtack!

Azusephre skrev 2010-10-18 17:52:48 följande:
    Moget!? För att Flashback är en ren mobbningssida utan genvägar!? Visst att FL också kan vara lite ... speciellt, men det är ingenting i jämnförelse.
    Snabb jämförelse, fl befolkas av hormonstina pk kossor som verkar ha drömt bort sig i nån icke existerande fantasivärld ... på flashback hittar man resten av befolkningen.
  • end of days
    Lovely6 skrev 2010-10-18 20:12:48 följande:
    Dom som har eller väntar på nån form av diagnos?
    nja, det är på familjeliv man stöter på diagnoser i var varanan tråd ;)
  • end of days
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-10-18 20:29:51 följande:
    Ja dras man till fb för att jag länkat till trådar om pedofili och rasism så är det ju som det är.

Länken om mannen som söker kontakt med 12 åringen har han skapat för att han vill ta kontakt. För att han sett henne med mannan och suktar efter henne.
    Var det inte på fb någon hängde sig live förra veckan?

Och du tror att ingen "går ut på stan och gör samma sak"?

Igen - även yttrandefriheten har begränsningar, i LAGEN.
    Istället för att haka upp dig på rubriker och läsa flashback som man läser aftonbladet så borde du kanske kolla mer på innehålet. pedofilhatarmobben härjar fritt på flashback och även dom får uttala sig tyvärr med dödshot och saftiga beskrivningar.

Nej, det var ingen som hängde sig "på fb" det var däremot en kille som hängde sig inför publik och han sände allt från sin ftp.
  • end of days
    Lovely6 skrev 2010-10-18 20:38:38 följande:
    För att inte snacka om alla hån och sjuka inlägg som följde i självmordets spår.
    Nån startade väl ett skämttråd, Folk tävlade i vem som hade "bästa" avataren.
    Kallas för svart humor, inget konstigt i det.
    Eller vist kan det tyckas vara udda när man lever i fl,s skyddade värld.
  • end of days
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-10-18 20:42:25 följande:
    Vi har ju alla olika toleransnivåer, eller hur?
    Jag har redan t ex påpekat att vissa trådar på fb håller betydligt högre nivå än trådar på fl.
    Jag tänker inte påstå att jag inte har en låg toleransnivå när det kommer till spridandet av rasistisk och nazistisk propaganda t ex.
    För dig, eller någon annan, kanske detta bara är att vända ryggen åt, men för mig är det personligt. Jag kommer aldrig tycka att det är ok, jag kommer aldrig skratta bort det eller sluta avsky det.

Sedan vet ju inte du alls hur eller vad jag läser på fb och Aftonbladet läser jag knappt alls.

För tredje gången i denna tråd, påpekar jag att även yttrandefriheten är reglerad i lagen.
    Uppenbara lagbrott raderas på fb.

Det är för övrigt icke olagligt att avsky "mångkulturen" och vad det gör med landet, nått man kan fritt diskutera på fb men knappast påp familjeliv då en massa pk hormonstinna pk kossor lägger sig på anmäl knappen och konton försviner.
  • end of days
    Lovely6 skrev 2010-10-18 20:44:52 följande:
    Känns det bättre för dig att kalla det humor so by all means.
    Det kanske kommer som en chock för dig men folk skrattar åt det mesta.
  • end of days
    Mei skrev 2010-10-18 20:53:30 följande:
    Min erfarenhet av flashback:

Personer kommer in med allvarliga alternativt livshotande tillstånd pga intag av diverse syntetiska droger vars namn är olika bokstavskombinationer. Utöver sökningar på medicinska sidor googlar man för att få fram lite info om vad det står för. Man hamnar osvikligen på flashback där några idioter snackar om vilket skönt rus man får och hur mycket det liknar vilken orginaldrog, vad det kostar etc.Kräks
    Komplettering

En av dom få sidor på nättet där man kan hitta korrekt information om droger, korrekt som i inte genomsyrad av moralisk sörja.
    Information som kan rädda livet på folk.
    Information som kan hindra folk från att skada sig själva.
  • end of days
    Lovely6 skrev 2010-10-18 21:10:17 följande:
    Ja, precis.
    www.flashback.org/t1327964
    www.flashback.org/t1325117
    www.flashback.org/t1284514

Låter verkligen som bra info. Drömmer
    Jag tänker inte ha nån kukmätning med dig om vem som hittar "bättre" trådar, sen har jag lagt märke till att familjeliv liv blir lesna i ögat om man postar information som går emot den moraliska sörjan.
    poängen kvarstår, information finns att hämta där ... här hittar man bara åsikter drivna av pkiter och annat pack.
  • end of days
    Azusephre skrev 2010-10-18 21:33:57 följande:
    Inför publik = folk från FB. Man tycker dom borde ha lärt sig efter den incidenten, men icke.
    Inför publik punkt.
    Vad skulle flashback ha lärt sig av den incidenten? Att folk begår självmord? Tror det är allmän kunskap.
  • end of days
    Lovely6 skrev 2010-10-18 21:38:54 följande:
    Ännu en pinsam fbmedlem? Ni är för härliga i er sinnesslöhet.
    Men om du avskyr flashback så mycket så håll dig i hönsgården ala dagiset ala familjeliv.
    För den delen så kan orden på flashback vara hårdare, kommentarer vassare och mer ärliga men när kärringar samlar sig här och går loss i vissa trådar så får det flashbacks "mobbning" att blekna.
Svar på tråden Flashback - nejtack!