Flashback - nejtack!
Vad hemskt. Bojkottar flashback för livet! *Inget ironiskt menat*. Har aldrig gillat flashback ändå.
Vad hemskt. Bojkottar flashback för livet! *Inget ironiskt menat*. Har aldrig gillat flashback ändå.
Man kanske ska polisanmäla? *menar allvar*
Då menar jag framför allt att polisanmäla flashback och dom som håller i forumet!
Och sitt jäkla forum också för den delen.
Jag har inte engagerat mig å så många trådar under detta nicket. Har haft andra nick. Råkat ibland illa ut, eftersom jag snackar för mycket, hahaha. Så bäst att man passar sig och faktiskt, håller huvudet lågt. Jag har försvarat och fått skit. Det jag har lärt mig om familjeliv, är att inte bli för engagerad i känsliga trådar. Så jag undviker trådar där man skriver anonymt ändå! Jag blir snabbt förbannad när jag känner mig orättvist behandlad (när jag blir fråntagen min anonymitet). Hänt en gång. Nej, bäst att inte vara för engagerad, helt enkelt. Så jag skiter i den funktionen numera.
Hur många gånger tror du inte jag har FÖRSÖKT bojkotta familjeliv? Tre gånger tror jag, Jag blir lätt förbannad och alla gångerna har jag avregistrerat mig i protest. Men nu som sagt, jag håller huvudet lågt istället. Så mycket det går, dvs. GIllar familjeliv ändå, nämligen. Fan att man ska hata att älska något så mycket, haha!