Inlägg från: Dimes |Visa alla inlägg
  • Dimes

Flashback - nejtack!

Om du inte kan hantera sådant - vad fan gör du inne på Flashback egentligen? Gud, jag är så trött på cyniska och trångsynta FL'are som sitter hemma och klagar på Flashback när den här sidan är minst lika hemsk.

www.holymotherofcow.blogg.se - Assumption is the mother of all fuck-ups.
  • Dimes
    Azusephre skrev 2010-10-20 09:53:02 följande:
    Nu har jag inte sagt att jag älskar FL heller....
    Visst är det så som du säger. FB är grabbarnas kungarike och FL är kvinnornas...Om man kommer som kvinna till FB så blir man i princip ignorerad eller påhoppad på engång. Om man inte väger 45 kg och ser ut som en porrstjärna dvs ;P
    Dom gånger jag har avslöjat i en diskussion på Flashback att jag är kvinna har jag aldrig blivit ignorerad eller fått ett påhopp. Jag har blivit bemött som precis alla andra. Om du blir påhoppad på Flashback är det inte för att du är kvinna - det är för att dom tycker du är en idiot.
  • Dimes
    Azusephre skrev 2010-10-20 12:51:29 följande:
    Har inte skrivit någonting på flashback förutom ang den överviktiga kvinnan, det är omöjligt att avgöra om jag är en idiot eller inte när jag inte har synts^^
    Nej precis. Då kan du inte heller skriva "Om man kommer som kvinna till FB så blir man i princip ignorerad eller påhoppad på engång.".
  • Dimes
    Azusephre skrev 2010-10-20 13:19:44 följande:
    För att jag sett flera exempel på det, så därför kan jag yttra mig.
    Kan du inte ge ett exempel? Jag har aldrig sett en tjej bli påhoppad på FB för att hon är tjej förut.
Svar på tråden Flashback - nejtack!