FasterK skrev 2010-10-25 18:59:08 följande:
Du svarade inte på min fråga om länk till att utländska tjejer hatas här på FL? ...men det kanske är billiga poänger som du föredrar? Vad vet jag.
Har du läst tråden jag länkade till och inte bara TS? Många killar hejar på och avskyr i samma takt som TS. ...som jag skrivit tidigare finns det fler trådar av samma kaliber. Jag tycker det det är obehagligt med denna märkliga avsky, vilken inte ter sig alltför ovanlig på FB. Ska jag skriva av detta som inlägg av bittra killar som inte får tjejer?
...men! Jag har läst i andra delar av forumet och det finns mycket vettiga människor och intressanta ämnen. Mina inlägg i tråden är inte uttryck för att säga: - FB, nej tack! ...utan istället att jag finner det så obehagligt med kvinnohatet i vissa trådar.
Ja, jag kom på det i samma veva som jag skrev inolägget för jag kände igen det du skrev, du får ursäkta men mitt liv levs inte på FL eller FB, jag jobbar en hel del just nu.
Tror du ens en "kvinnohatartråd" skulle få vara kvar på FL om den avhandlade svenska tjejer? Trådar på FL har en tendens att rensas bort snabbt som ögat...
jag återkommer, akut kattlådetömning. jag har inte skrivit klart.