Inlägg från: FasterK |Visa alla inlägg
  • FasterK

Flashback - nejtack!

MickeN1973 skrev 2010-10-19 08:17:15 följande:
    Ransaka er själva hur är det ni behandlar folk som frågar om stöd och råd i KR.....
    Jo, men precis! Folk här kan vara rent avskyvärda i KR. Trots regler om fokus på TS frågeställning och "silkesvantar". 
  • FasterK

Har läst några trådar som visar på en genuin avsky för svenska tjejer. Riktigt obehagligt. 

• FasterK
    Stealth skrev 2010-10-20 20:37:10 följande:
    Det är väl skönt som omväxling till FL där man bara visar avsky gentemot utländska tjejer Drömmer
    Oj, det har jag inte sett! Kan du länka något exempel? ...och jag tror dessutom att det språkbruk som finns i trådarna på FB inte skulle tolereras här på FL. Varenda fult ord som finns används för att beskriva hur usla svenska kvinnor är. 

• FasterK
    Ett exempel.
    https://www.flashback.org/t1241785p3

Nu orkar jag inte leta fram flera, men svenska tjejer är visst fula, feta, lata, snåla, har tråkig attityd, är tråkiga i sängen, är horor, enbart till för att knulla med innan vettig tjej skaffas, är jämställdhetsförstörda, feministfittor, klarar inte en riktig man osv.

Nu fattar jag att vissa inlägg har sin bakgrund i att en del killar är besvikna för att de inte lyckats träffa någon tjej, men ändå. Som svensk kvinna är det trist att läsa sådant. ...och visst inser jag att tjejer skriver liknande saker om män, men kanske inte med ett sådant språkbruk. Att generalisera är inte särskilt smart enligt mig

• FasterK
    Stealth skrev 2010-10-25 18:33:39 följande:
    åh nej, en person med klen begåvning på ett forum med nästan en halv miljon medlemmar Gråter vad ska vi ta oss till! Han representerar säkert hela befolkningen!
    Du svarade inte på min fråga om länk till att utländska tjejer hatas här på FL? ...men det kanske är billiga poänger som du föredrar? Vad vet jag. 

Har du läst tråden jag länkade till och inte bara TS? Många killar hejar på och avskyr i samma takt som TS. ...som jag skrivit tidigare finns det fler trådar av samma kaliber. Jag tycker det det är obehagligt med denna märkliga avsky, vilken inte ter sig alltför ovanlig på FB. Ska jag skriva av detta som inlägg av bittra killar som inte får tjejer? 

...men! Jag har läst i andra delar av forumet och det finns mycket vettiga människor och intressanta ämnen. Mina inlägg i tråden är inte uttryck för att säga: - FB, nej tack! ...utan istället att jag finner det så obehagligt med kvinnohatet i vissa trådar.
  • FasterK
    Stealth skrev 2010-10-25 18:33:39 följande:
    åh nej, en person med klen begåvning på ett forum med nästan en halv miljon medlemmar Gråter vad ska vi ta oss till! Han representerar säkert hela befolkningen!
    ...dessutom var en person tidigare i tråden som bad om länkar. 
  • FasterK
    upyours skrev 2010-10-26 12:33:32 följande:
    Ahahahahhaaaa! Verkar som att du inte rör dig så mycket på FB. Har du sett alla trådar som handlar om hur vissa tycker att invandrare är äckliga? Det jämnar ut varandra vettu. Ta inte åt dig. Idioter finns öööveraaallt.
    Jag finner det inte det minsta lockande att garva åt hat och avsky. Oavsett om det handlar om kvinnor eller invandrare. Att ge igen på det sätt du sedan föreslår är en strategi jag lämnat långt bakom mig. Det är tramsigt och juvenilt. 

Jämnar ut sig? Ska jag svälja kvinnohat för att någon startar trådar om hat till invandrare? Helt ologiskt och jävligt korkat.  

Kanske försökte du bara vara "rolig" i ditt inlägg?  
Svar på tråden Flashback - nejtack!