Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

Flashback - nejtack!

Vad fick du för svar när du PM;ade berörd moderator ang din tillsägelse?

Tomten bjuder alla som vill på risgröt
  • gutegirl
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:26:14 följande:
    Nej, jag är inte alls arg för att någon säger emot mig, man har olika åsikter så är det. Vart har jag skrivit något som kan uppfattas att jag är arg på något sätt?

Men alla skrev ju att det var SÅ VIK>TIGT med yttrandefrihet och nu gäller det inte längre?
    Ja, yttrandefrihet är en sak, att hålla sig till aktuellt ämne en annan.
  • gutegirl
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:30:32 följande:
    Jag vet inte, har inte varit inne och läst. Men du verkar ju veta det så du kan tala om det för mig kanske så slipper jag gå in!?
    Jag har ingen aning om vad du får i din PM-låda. Jag kan bara läsa på forumet.
  • gutegirl
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:35:20 följande:
    Pratar inte ni moderatorer med varandra? Solig
    Ja, vi pratar med varandra så klart. MEn nu undrade jag vad moderatorn hade svarat när du frågade henom varför du fick en tillsägelse. För det skrev du ju här i tråden att du hade skrivit och frågat.

Hur som haver så verkar du ha väldigt svårt att förstå trots att jag och många med mig har försökt förklara om och om igen varför du fick en tillsägelse (det var inte ens en varning, vilket du påstår i TS) men det går liksom inte in.
  • gutegirl
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:47:42 följande:
    Nu ger du dubbla budskap. Det är ungefär som att säga: "gud vad jag tycker om dig" och i nästa mening säga: "men du är så jävla dum i huvudet".
    Du kan ju inte börja skriva snälla saker för att avsluta inlägget med påhopp.
    Jag dsikuterar och har inte sagt någonting om att jag inte skrivit OT och jag har till och med skrivit att man kanske inte ska göra så bla bla bla...LÄS människa, LÄS!

Ska gå in och läsa mailet sen.
    Ojojoj.
    Var ger jag dubbla budskap? Faktum är att jag har försökt förklara varför du fick tillsägelsen, men det går helt enkelt inte in. Var är påhoppet?
    Jag läser.

Förstå, människa. FÖRSTÅ!
  • gutegirl
    Azusephre skrev 2010-10-19 10:56:01 följande:
    Nej, du läser inte, jag skrev i samma inlägg att jag har skrivit tidigare i tråden att jag skrev OT, vad är det jag inte förstår?
    Du startar en tråd på FL om att du är förbannad på flashback och är upprörd för att du fått en "varning" som inte är en varning, utan en tillsägelse, och den har du fått för att du skrivit OffTTopic i aktuell tråd.
    Om du har förstått så ser jag inte alls poängen med att sitta här och gnälla över den dumma moderatorn och dumma flashback som behandlat dig så orättvist.

Du ville skriva om att det är fel att kalla människor för feta idioter eller kioskmongon, men i den tråden är det OffTopic och det kommer det att vara hur ogärna du än vill det.
    Det har INGET med yttrandefriheten att göra, vill du diskutera att det är fel att skriva "dumma saker" så gör för all del det, men då får du starta en ny tråd som kan behandla det ämne du vill diskutera.

Om du har förstått så finns ju inget mer att diskutera.
  • gutegirl
    Azusephre skrev 2010-10-19 11:01:20 följande:
    Sluta vara långsint och gå vidare.
    Ta till dig ditt eget råd här, tycker jag.
  • gutegirl
    Azusephre skrev 2010-10-19 11:05:25 följande:
    Och du vet exakt vad jag gjort och inte?
    Jag vet att du har svarat i den tråden och att det du svarat på OT. Om du sedan anmält inläggen eller inte har jag ingen aning om, men framöver, om du läser en tråd där och ser saker som kan tänkas bryta mot reglerna så är det bättre att skicka ett RP på inlägget än att svara på det och bidra till att tråden går ännu mer OffTopic.
  • gutegirl
    Ohmydear skrev 2010-10-20 00:18:54 följande:
    Ja, läser jag t ex i en tråd på flashback, och du skriver där, så kanske jag vill ge på tal direkt, genom att registrera mig direkt och sedan få säga min mening. Men nej, jag ska vänta tre dagar för att kunna få göra det. Fuck it, liksom. Då är det mer än forumet som kan gå och gräva ner sig.
    Du vet att du kan aktivera kontot med ett sms, va?
  • gutegirl
    HäxanSurtant3 skrev 2010-10-21 21:31:57 följande:
    men att ni orkar bry er...flashback verkar ju vara ett säte för finniga omogna tonårskillar...låte dem hållas bara.Och gå inte in där och läs...
    Jag är snart trettiofemårig fembarnsmamma
  • gutegirl
    end of days skrev 2010-10-22 10:43:08 följande:
    Men du är mod, du räknas inte Flört
    Hahaha!!
    Hur jag nu kunde bli det, jag borde ju ha förtryckts och hånats där, jag är ju kvinna.
  • gutegirl
    end of days skrev 2010-10-22 10:52:55 följande:
    Dom har väl kvoterat in dig
    Jaa, så var det nog. Det är jag och 99 dödsknarkspedofilnazister.
Svar på tråden Flashback - nejtack!