Inlägg från: Lovely6 |Visa alla inlägg
  • Lovely6

Flashback - nejtack!

Hugful80 skrev 2010-10-18 22:04:08 följande:
    Zomg! Personangrepp när man inte kan argumentera!

Eller vänta nu... Det är ju standard familjelivsretorik, det var inget.
    Och detta kommer från medlemmen som kallade nån för "flyktingkramare"?
  • Lovely6
    end of days skrev 2010-10-18 22:07:40 följande:
    Ni gnäller på "mobbningen" på flashback ... har ni sett dagiset ni bedriver här ?
    Varför besöker du dagiset då? 
    Varför är du medlem på ett forum som är så jävla kasst?
  • Lovely6
    nollåtta skrev 2010-10-18 22:09:51 följande:
    Jag har inget roligare för mig att häpnas över din ignorans.
    Finns nog roligare trådar för dig.
  • Lovely6
    end of days skrev 2010-10-18 22:13:24 följande:
    För att skit som sprids i diverse trådar anser jag får inte gå oemotsagt.
    ignoransen och bristen på logisk tänkande är så skrämmande att man får rysningar genom ryggraden och funderar en stund varför tvångskastrering avskaffades en gång tiden, vi hade chansen att hindra familjeliv från att uppstå
    Detta är en typisk FBmedlem.
    Läs inlägget både en och 2 gånger.
  • Lovely6
    nollåtta skrev 2010-10-18 22:14:24 följande:
    Kan du inte tipsa om något kul? Jag gillar litteratur, psykologi, matlagning och sex. Hitta en rolig tråd åt mig.. Snälla.
    Här är nog nåt som passar dig.
    https://www.flashback.org/t1327094
    Nr 2 i heta ämnen.
  • Lovely6
    nollåtta skrev 2010-10-18 22:18:49 följande:
    Var det det bästa du kunde hitta? Det här blir ju bara roligare och roligare.
    Läser du trådarna du länkar till själv?
    Sorry. Glömde att ni på FB vill ha det grövsta. *skäms och lovar att bättra mig på länkandet*
  • Lovely6
    Digestive skrev 2010-10-18 22:25:02 följande:
    Hade vi pratat om ideologier här så visst, då kan man prata om homogena grupper men när det kommer till ett mångfacetterat och temalöst internetforum med helt randomaliserade människor i så nej; då man kan inte resonera så som ni gör.
    Det är en bunt helt sjuka människor som härjar i Fb´s lägre region.
    Ska vi verkligen avfärda dom som en bunt galningar? Dom hetsar varandra. <vem har sett värst, vem har gjort värst.
    Vakna upp för fan, detta är folket i er stad, er kommun, ert jävla villaområde.
  • Lovely6
    end of days skrev 2010-10-18 22:38:27 följande:
    Har skummat genom reglerna och såg ingen mobbningsregel, det finns däremot en regel mot personliga påhopp.
    Om du inte är neger då alltså? För neger verkar vara ett upprepat ord på fb.
  • Lovely6
    CloudBerry 1 skrev 2010-10-18 22:40:48 följande:
    Hur mår du?
    Jag mår alldeles utmärkt. Hur mår du?
  • Lovely6
    7 små apor skrev 2010-10-18 22:47:51 följande:
    Har en teori om att det generellt sett är högre intellektuell nivå på fb. Gallrar man bor alla goddag-yxskaft så krävs det viss tankeförmåga att hänga med i resonemanen.

De som inte klarar av det avfärdar lätt FB som smörja helt enkelt för att de inte förstår.

Poängterar att det inte är riktat mot dig personligen på något sätt utan det var en allmän reflektion efter att ha läst ditt inlägg.
    Ja, det kräver onekligen en hårdhudad vadsomhelst för att hänga med i fb´s resonemang.
    Högre intellektuell nivå? Ja, om smart är = runkar till döda djur så är jag helt med på din linje.

Drömmer
Svar på tråden Flashback - nejtack!