Inlägg från: Azusephre |Visa alla inlägg
  • Azusephre

Flashback - nejtack!

Hugful80 skrev 2010-10-18 22:14:14 följande:
    Ja du, det har jag frågat mig hundratusen gånger. Flashback är så oerhört mycket bättre modererat än det här forumet.

Och det är klart du inte "orkar diskutera". Du kan inte.
    Ärligt så nej, det kan jag inte. Och egentligen inte du heller.
  • Azusephre
    nollåtta skrev 2010-10-18 22:26:42 följande:
    Ni på fb, here we go again.
    Vad ska man skriva då för att inte bli trakasserad? "Kungarna på fb"?
  • Azusephre
    Digestive skrev 2010-10-18 22:33:02 följande:
    Acceptera reglerna på Flashback när ni rör er på den sidan och låt bli att generallisera fram någon slags homogen grupp av var och varenda människa som aktivt rör sig på Flashback - eller blev det för mycket begärt?
    Som sagt, är reglerna att mobba så mycket som möjligt och bli utslängd om man försvarar TS? För det är det jag har lärt mig av den sidan.
  • Azusephre
    end of days skrev 2010-10-18 22:38:27 följande:
    Har skummat genom reglerna och såg ingen mobbningsregel, det finns däremot en regel mot personliga påhopp.
    Jasså? Det märks inte, för det var fullt av personliga påhopp i den tråden jag medverkade i.
  • Azusephre
    end of days skrev 2010-10-18 22:55:44 följande:
    1.08. Grova personangrepp, trakasserier och hot är förbjudet

Grova personangrepp riktade mot andra användare är förbjudet, liksom trakasserier, hot eller förtäckta hot. Detta gäller både i inlägg och PM och kan leda till avstängning. Att använda signatur eller avatar för att angripa en användare betraktas som trakasserier.

Att använda nedsättande uttryck i debatten framställer möjligen skribenten som en sämre debattör, men är tillåtet. Upprepade personangrepp som inte räknas till grova kan tillsammans resultera i en tillsägelse eller varning.

Det är fult tillåtet att informera en idiot om faktum.
    Hittar fortfarande ingeting om nån mobningsregel du drar upp och och om igen.

Läs om, läs rätt.

Har du läst tråden jag pratar om? Om inte, så kan du inte yttra dig.
    Om du har det så stämmer många punkter in på den där sk "regeln" i den tråden, men inget utav det togs bort, istället riktades allt mot mig för att jag försvarade TS !?
  • Azusephre
    end of days skrev 2010-10-18 23:03:06 följande:
    länka till tråden då, jag läser bara i avdelningar som intresserar mig, har låg om ens nån intresse att leta efter trådar om 170 kilos michelingubbar som skryter hur fina dom är.
    Länk finns i TS.
  • Azusephre
    Azusephre skrev 2010-10-18 23:10:51 följande:
    Nu är det ju ganska många inlägg som fanns förrut som är raderade.
    Dom inläggen jag reagerade mest på är borttagna, vilket är tur. För det var inte trevlig läsning.
  • Azusephre
    end of days skrev 2010-10-18 23:18:48 följande:
    jag skummade snabbt genom den och jag såg inget speciellt får kasta närmare tit på det imorgon klockan börjar bli mycket.
    Som sagt, halva tråden är raderad och dom inläggen som står med nu var dagen efter, så nu såg tråden bättre ut än innan. Har inte skrivit eller ens kollat i tråden sen i fredags då allt hände.
Svar på tråden Flashback - nejtack!