Inlägg från: Azusephre |Visa alla inlägg
  • Azusephre

Flashback - nejtack!

end of days skrev 2010-10-18 23:24:09 följande:
    Så vad gnäller du över då ? Fanns det övertramp i tråden och den gick överstyr så gick modarna in, har sett MÅNGA trådar gå överstyr här där moralkärringar var verkligen ute efter blod.
    Läs vad jag skriver. Har inte varit inne sen i fredags och efter att fått två mail av en mod så trodde jag att bara mina inlägg hade blivit borttagna, så tolkade jag hans mail. Det var efter mailen jag skrev tråden här för det störde mig.
  • Azusephre
    end of days skrev 2010-10-18 23:34:28 följande:
    Så utan att kolla, gör du en massa antagande .. byter sida och börjar sprida ogrundad dynga om en av Sveriges bättre forum.
    Strålande raring strålande.
    Du har kanske din bild av en "typiskt flashbackare" klar för dig men du har precis bekräftat min bild av den typiska hormonstinna moral kärringen som brukar hänga på familjeliv för mig.
    testa att tänka ... en .. kanske till och med två gånger innan du låter hormoner och känslor föra talan. tycker att sans och logik bör komma före.
    Inläggen var kvar när jag skrev tråden då folk fortf kunde läsa vad som skrev och till och med skickade länkar till det, så jag hade inte fel.
    Men faktum kvarstår att vuxna människor ens tänker att skriva sådanna saker till en människa som själv säger att hon ej är stolt över sin vikt men att hon är stolt över sig själv som person, men ändå så trycker man på hennes ömma knappar. Därför fortsätter FLashback att förevigt vara en skitsida där bittra män sitter för att man inte kan tillfredställa sig på något annat sätt i verkligheten genom att trycka ned människor som redan ligger ned.
  • Azusephre
    Weird One skrev 2010-10-19 08:42:30 följande:
    Har läst delar av tråden nu.

Många försvarar ju TS i tråden.
    Förstår inte hur "vår" TS i denna tråd kan påstå att tjejen enbart blir mobbad.

Om du TS blev varnad så kan det bero på att du gjorde det off topic, och det är flashback stenhårda med!
    Tillskillnad från FL däe man kan vara hur OT som helst utan reaktion, men om man säger fel sak, ja då kan man både bli varnad och avstängd.
    Om du läser denna tråden så har jag skrivit att halva tråden är raderad och det som skrevs nu har inte jag eller någon som jag pratade om deltagit i. Så du kan inte läsa det jag läste. Nu äförsarar dom flesta TS ja, men inte när tråden startades.
  • Azusephre
    CloudBerry 1 skrev 2010-10-19 09:30:17 följande:
    Men vad är då problemet?

Moddisarna gör sitt jobb där och gör det strålande och du gnäller som en barnunge över...vad?
    Det var kvar när jag startade denna tråd...om du läser...
  • Azusephre
    gutegirl skrev 2010-10-19 09:45:00 följande:

Varför tar du inte bara och skickar ett PM till den moderator som delade ut "varningen" som förövrigt bara var en tillsägelse.
    Sätt dig och läs igenom reglerna och fundera på om det verkligen inte finns en möjlighet att moderatorn faktiskt gjorde rätt.
    Man får inte gå in och förstöra trådar genom att skriva en massa som inte har med trådens topic. Vill du diskutera hur hemskt det är att förolämpa feta människor så starta en egen tråd om det. 
     Men sök först, så att du inte startar en tråd om något ämne som redan finns.

Och det är ju det precis jag har gjort?
  • Azusephre
    gutegirl skrev 2010-10-19 09:51:02 följande:
    Och då är ditt problem....?
    Att man skriver inte så oavsett vad tråden handlar om.
  • Azusephre
    gutegirl skrev 2010-10-19 09:50:17 följande:
    INgen moderator kan sitta online dygnet runt och bevaka alla trådar hela tiden.Istället för att lusa ner en tråd med OT kan du bara anmäla det du anser bryter mot reglerna så tar moderatorn hand om det, om det rör sig om regelbrott.
    Jag anmälde, men det var jag som fick skäll och man anklagade mig för saker jag ej gjort...det är mitt problem.
  • Azusephre
    KlasKristian skrev 2010-10-19 09:57:18 följande:
    Men du bestämmer inte Flashbacks regler.
    Tydligen inte.
  • Azusephre
    gutegirl skrev 2010-10-19 09:59:18 följande:
    Du gick ju Off Topic i tråden, vad är det du inte förstår?
    Nej det gjorde jag inte, hon sa att hon försökte gå ned i vikt med olika metoder, jag spinnade vidare på det och gav henne förslag på bantningmetoder, vad är det som är OT?
  • Azusephre
    7 små apor skrev 2010-10-19 09:59:20 följande:
    Du gnäller här för att du fick smisk på fingrarna där?
    Okiii.

Helt fel forum att fiska medhåll i.
    Yes...tydligen...
Svar på tråden Flashback - nejtack!