end of days skrev 2010-10-18 23:34:28 följande:
Så utan att kolla, gör du en massa antagande .. byter sida och börjar sprida ogrundad dynga om en av Sveriges bättre forum.
Strålande raring strålande.
Du har kanske din bild av en "typiskt flashbackare" klar för dig men du har precis bekräftat min bild av den typiska hormonstinna moral kärringen som brukar hänga på familjeliv för mig.
testa att tänka ... en .. kanske till och med två gånger innan du låter hormoner och känslor föra talan. tycker att sans och logik bör komma före.
Inläggen var kvar när jag skrev tråden då folk fortf kunde läsa vad som skrev och till och med skickade länkar till det, så jag hade inte fel.
Men faktum kvarstår att vuxna människor ens tänker att skriva sådanna saker till en människa som själv säger att hon ej är stolt över sin vikt men att hon är stolt över sig själv som person, men ändå så trycker man på hennes ömma knappar. Därför fortsätter FLashback att förevigt vara en skitsida där bittra män sitter för att man inte kan tillfredställa sig på något annat sätt i verkligheten genom att trycka ned människor som redan ligger ned.