Inlägg från: Azusephre |Visa alla inlägg
  • Azusephre

Flashback - nejtack!

gutegirl skrev 2010-10-19 10:54:41 följande:
    Ojojoj.
    Var ger jag dubbla budskap? Faktum är att jag har försökt förklara varför du fick tillsägelsen, men det går helt enkelt inte in. Var är påhoppet?
    Jag läser.

Förstå, människa. FÖRSTÅ!
    Nej, du läser inte, jag skrev i samma inlägg att jag har skrivit tidigare i tråden att jag skrev OT, vad är det jag inte förstår?
  • Azusephre
    Nightmare skrev 2010-10-19 10:57:38 följande:
    att DU gick ot och du fick en tillsägelse för det och nu gnäller du om det och skyller på att nån annan gick ot först!!
    Sluta vara långsint och gå vidare.
    Jag har skrivit många saker och det där är det enda du kan ta upp? Har du inget annat att argumentera med eller?
  • Azusephre
    gutegirl skrev 2010-10-19 11:03:24 följande:
    Ta till dig ditt eget råd här, tycker jag.
    Jag diskuterar många saker bredvid det ni håller på och tjaffsar om
  • Azusephre
    gutegirl skrev 2010-10-19 11:04:51 följande:

Ja, och då är den rätta vägen att gå att anmäla de inlägg man anser bryter mot reglerna, inte sätta sig i tråden och svara på det som är OT.

Och du vet exakt vad jag gjort och inte?
  • Azusephre
    gutegirl skrev 2010-10-19 11:07:44 följande:
    Jag vet att du har svarat i den tråden och att det du svarat på OT. Om du sedan anmält inläggen eller inte har jag ingen aning om, men framöver, om du läser en tråd där och ser saker som kan tänkas bryta mot reglerna så är det bättre att skicka ett RP på inlägget än att svara på det och bidra till att tråden går ännu mer OffTopic.
    Just nu skiter jag i vilket.
  • Azusephre
    Argo skrev 2010-10-19 11:09:37 följande:
    Pajkastning? För att fler än en person förklarat för dig varför du fick en tillsägelse och inlägg raderade?

Hade du velat tala om ordvval mot feta människor i trådar på FB hade du enkelt kunnat starta en egen tråd om saken. Men först EFTER att du sökt och försäkrat dig om att det inte finns en sådan tråd redan - för då hade du behövt skriva i den.

I den aktuella tråden VAR du OffTopic. Inget mer med det. Då kan du, som sagt, starta en egen.
    Ja, men ni har tjaffsat om det där i flera timmar nu, det räcker, jag förstår, ni behöver inte upprepa er och säga att jag är dum i huvudet som inte förstår även om jag gör det. Därför är det pajkastning. Move on.
  • Azusephre
    Nightmare skrev 2010-10-19 11:15:46 följande:
    Men du verkar juh inte förstå vad felet är och varför du har fått en tillsägelse.

Jag har massor att argumentera mer men tyvärr lämpar sig det mer för flashback där man får yttra sig med stora ord för det verkar vara det enda som kanske skulle kunna fungera.

Att jag svarar dig med den meningen och samma ord som förut kan bero på att jag inte får någon som helst respons på att du har fattat vad felet är eller hur flashback fungerar, utan du fortsätter gnälla om att folk på flashback skriver elaka saker...
    Läs.
  • Azusephre
    CloudBerry 1 skrev 2010-10-19 11:17:59 följande:
    Förresten har Lovley6 fått munkavle?
    Eller så har hon ett liv utanför familjeliv och flashback?
  • Azusephre
    Nightmare skrev 2010-10-19 11:30:01 följande:
    Ja vad exakt är det du vill att jag ska läsa, jag känner att jag har fått den uppmaningen förut beror det på att jag inte svarar som du vill ha svar?
    Nej, det beror på att du ignorerar det jag skriver och du skriver bara för att gnälla.
    Jag hänvisar till inlägg #431 där jag skrev:
    "Ja, men ni har tjaffsat om det där i flera timmar nu, det räcker, jag förstår, ni behöver inte upprepa er och säga att jag är dum i huvudet som inte förstår även om jag gör det. Därför är det pajkastning. Move on."
  • Azusephre
    Nightmare skrev 2010-10-19 11:38:08 följande:
    Gud vad bra att du veta varför jag skriver!

Jag har läst det inlägget och konstaterade att du inte tagit in det som skrivits utan ser det som gnäll. men fine då gnälls det i båda läger.
    Det börjar bli tjat och gnäll ja...
Svar på tråden Flashback - nejtack!