Barnpassning?
Emma var 4 månader första natten utan oss. Det har gått jättebra. Jag tror inte på allt som står att man "ska" och inte ska göra. Alla barn är så olika. Man känner sitt barn bästa själv för att avgöra det!
Emma var 4 månader första natten utan oss. Det har gått jättebra. Jag tror inte på allt som står att man "ska" och inte ska göra. Alla barn är så olika. Man känner sitt barn bästa själv för att avgöra det!
Inget mot dig TS nu, men varför kommer dessa diskussioner så ofta nu för? Bara på några dagar har det nästan vart krig om hur vida man lämnar bort eller inte. Förstår inte riktigt....
Sunshine
Jo, klart man vill ha lite råd. Men det har vart lite hetsk stämning nästan över det. Nästan så att man är lite dålig som förälder om man gör si eller så.
Jag personligen skulle inte välja hur jag skulle göra utefter vad andra här tycker. För som sagt är alla så olika. Och jag hoppas inte att någon här inne är jätterädd för att lämna sin dotter eller son men känner att de måste "för det är så många på FL som gjort det" och gör det pga det. Man måste ju känna själv även om 200 andra här tex gör just det man själv inte vill
Piaf
Jo, men om tex Anna är helt inställd på att hon inte känner sig redo att lämna sin son till svärmor över natten så ska hon ju inte känna sig tvingad bara för att Petra, Sara och Julia här på FL gjort det och minsann anser att Anna ska lämna sonen?
TS
Nejnej, menade absolut inte så!! Verkligen inte!!
Reagerade absolut inte över din tråd, utan att det senaste har det nästan blivit påhopp osv i sånna trådar.
Klart man ska fråga!
Piaf
Jag vet att en del känner så efter att ha läst en del inlägg. Menar ingen speciell utan tog bara några namn och några exempel.
Jag hoppas givetsvis inte att någon ska känna sig pressad till något, utan att själv kunna göra ett val som passar barnet och föräldrarna bäst
Piaf
Klart man inte ska känna sig så som svarare, men ibland kan den som frågade ta tills sig kanske lite för mycket