Matvägrande 2 månaders bebis!!!!! HJÄLP!!!!!!!!
Jag ska in till barnmottagningen och få en burk Althea (eller hur det stavas) För att se om det går bättre..
Ja, det var inte elva på förmiddagen jag menade ;)
Funkar inte det tänker vi söka till ett större sjukhus. Börjar bli alldeles tokig på deras förklaringar i Ystad.
Att det skulle vara kolik kan jag bara inte för mitt liv tänka mig. Hon skriker inte alls så mkt! o visar dessutom inga som helst tecken på magont. Hon vill bara inte äta..
Och det där med sömnmatningen är inte superbra iheller, för det funkar för det mesta bra. MEN som mest (och det är inte ofta) får man i henne 100. Men det brukar bli mellan 60 och 80.. Och det är ju för lite. Eftersom att jag sömnmatar henne och ÄNDÅ går hon inte upp som hon ska..
Håller på att bli alldeles gråhårig här hemma..
Idag har hon ätit..
07.00 80ml
10.00 20ml
12.00 70ml
Och då har det varit sömnmatning matning 1 och 3
Nej, dom har inte gjort något UL eller röntgen eller något. Bara några blodprover (som visade halvkassa värden), lyssnat på hjärtat, lungor och kollat i munnen och kännt på mage & fontanell..
När vi blev inlagda sades det att det skulle göras en ordentlig utredning men tydligen så fanns det inte tid till det?!!
Nu håller vi tummar och tår här hemma för att Althea ska funka, OCH att det inte gör det värre att byta ännu en gång.. För det är en liten rädsla jag har.. Man vågar knappt ändra något med risk för att det ska bli värre.
Men som sagt håller tummar o tår, nu bär det av till Barnmott.