• Mammajessi

¤¤¤ Här fixar vi Julkort/Nyårskort i PS ¤¤¤

Här fixar vi dina bilder, till julkort/Nyårskort.
    Vi följer fls regler om bilder.

Tänk på följande
    :

Ta bort vattenstämpeln från bilden du vill ha redigerad- Vi väljer själva vilka bilder vi gör om. Bra bilder med bra skärpa är mycket roligare att jobba med än suddiga och halvkassa bilder!  Eftersom vi själva väljer vilka bilder vi gör om, så tjata inte! Tjat lönar sig aldrig! Vill du vara säker på att just din bild görs om, får du ta det privat med ngn av dom som redigerar bilder och var isåfall beredd på att betala en symbolisk summa för jobbet.  Lägg in bilden du vill ha omgjord som klickis!  Glöm inte att tacka den som fixat din bild!

Slutligen...vi försöker hålla en god ton mot varandra och är det ngn i tråden man inte "fixar", så får man helt enkelt ignorera varandra! Tjafs och bråk kommer nämligen att leda till att tråden stängs.

Eftersom det är roligare att jobba med bilderna i originalstorlek samt att kvalitén på ev. utskrift blir bättre, så är det bästa att ladda upp bilden på en hosting-sida, t.ex imageshack.us/. Det är användarvänligt, gratis och kräver ingen inloggning.
    Gör så här:
    1. Klicka på "BROWSE", och välj den fil som ska laddas in
    2. Klicka på "UPLOAD NOW". Vänta tills bilden syns på en ny sida, det kan ta några minuter beroende på filens storlek.
    3. Kopiera länken till bilden, välj den som heter "Direct link", och skriv länken här i tråde

• Svar på tråden ¤¤¤ Här fixar vi Julkort/Nyårskort i PS ¤¤¤
  • Momat

Så otroligt fina julkort ni gör - duktiga människor!

Hur gör man om man inte vågar lägga upp bilder och namn i tråden? Skulle ju gärna vilja få ett julkort jag med, men för barnens skull vill jag inte ladda upp närbilder på dem och samtidigt skriva ut deras/familjens namn. Gråter

• snusfia
    Momat skrev 2010-11-07 13:17:17 följande:
    Så otroligt fina julkort ni gör - duktiga människor!

Hur gör man om man inte vågar lägga upp bilder och namn i tråden? Skulle ju gärna vilja få ett julkort jag med, men för barnens skull vill jag inte ladda upp närbilder på dem och samtidigt skriva ut deras/familjens namn. Gråter
    du kan maila mig på photoshoppa@gmail.com om du vill
    har lite fullt upp i veckan men om du kan vänta lite så kan jag nog få ihop ett litet julkort till dig
    One, Two Freddy's coming for you. Three, Four, better lock your door...
  • Boomtown

Wow, vilka fina julkort ni gör här!

• Momat
    snusfia skrev 2010-11-07 13:23:38 följande:
    du kan maila mig på [email protected] om du vill
    har lite fullt upp i veckan men om du kan vänta lite så kan jag nog få ihop ett litet julkort till dig
    Tack på förhand, jag skickar så fort jag velat färdigt när det gäller bildvalen! {#emotions_dlg.flower}
  • Ekorretös
    Ekorretös skrev 2010-11-03 13:54:05 följande:
    Hej,

Blir kanon glad om någon vill göra ett julkort av dessa två bilder.
    Jag vill att barnen ska vara de som syns mest sedan kan vi föräldrar kanske finnas med i en lite, liten julkula eller nått annat litet litet

img153.imageshack.us/img153/8821/img3526m.jpg

img828.imageshack.us/img828/1198/img49842.jpg

Tack på förhand!
    Jag vill bara puffa lite för julkort på dessa kort
    Text på kortet

God Jul & Gott Nytt År
             önskar
    Familjen Svensson
  • Pigelinen

Åh så himla duktiga ni är!
    I fjol fick jag hjälp här av er och nu täntke jag ta kort igen men jag tänkte be om råd innan jag klickar kortet
    Dottern är nu drygt 2år och jag vill ha ett kort med henne och min mage (ja inte för att jag gillar magen, utan för att vi väntar syskon i januari )

Vad ska jag tänka på? hur ska jag ta kortet? Funderar på om dottern ska ha en luva på sig elelr kan man lägga till det i efterhand? Några andra tips/råd som jag ska tänka på?

Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Pyssilullan

Hej!

Jag har en liten fråga om Ngn av Er duktiga människor här skulle vilja hjälpa mig med ett Julkort på mina små tjejer!  Skulle betyda så mkt, gärna i gammeldags stil och neutrala färger, men lite julkänsla :)

Eventuellt med texten:

Vi vill Önska Er en Riktigt varm och God Jul och ett Gott Nytt År! Önskar Jocke, Amanda Thea och Lydia
  • C060908
    Pyssilullan skrev 2010-11-08 19:55:36 följande:

Hej!

Jag har en liten fråga om Ngn av Er duktiga människor här skulle vilja hjälpa mig med ett Julkort på mina små tjejer!  Skulle betyda så mkt, gärna i gammeldags stil och neutrala färger, men lite julkänsla :)

Eventuellt med texten:

Vi vill Önska Er en Riktigt varm och God Jul och ett Gott Nytt År! Önskar Jocke, Amanda Thea och Lydia
    Kan inte fixa din bild, men måste bara säga gud vilka fantastiskt söta flickor du har!
  • H  NA

Hej!

Eventuellt med texten:

Har du bilden i original format? dvs, stort format, höggupplöst? Om så får du gärna maila mig den på ninulkah@yahoo.se  eller ladda upp på http://imageshack.us/ 
    och länka sen till bilden.  jag gör gärna ett julkort  till dig. Flickorna är så söta och bilden är väldigt lockande.
  • kikar in

Hej!

Eventuellt med texten:

ser att du får proffshjälp av HNA, men gjorde en enkel snabbis förut idag, som du ändå får här...
    http://data.fuskbugg.se/dipdip/Merry%20Christmas.jpg
Svar på tråden ¤¤¤ Här fixar vi Julkort/Nyårskort i PS ¤¤¤