• Anonym

Chatroulette

Jag skulle vilja ha er åsikt angående en sak.
    Min sambo jobbar borta på veckorna, i helgen när han var hemma så surfade jag på hans dator vid köksbordet och han han satt bredvid mig och läste tidningen. Längst uppe på webbläsaren, där man skriver in adresser står tidigare besökta sidor, där ser jag en webbsida som jag inte vet vad det är, så jag frågar min sambo vad det är.. Chatroulette säger han.. och förklarar att det är en sida där man chattar med slumpvist valda människor via webcam..
    Jaha, ok.. Och varför gör man det?? Tristess svara han då. Jag kanske överreagerar, jag är inte den svartsjuka sorten, men till saken hör att han har sagt till mig när jag undrat om vi inte kan prata med camen, att han inte vet hur den funkar. Men det gör han tydligen nu!
     Sen förra vecka så skrev jag till honom på msn och han svarade aldrig, till slut så svarde han att det var så tråkigt att sitta vid datorn hela kvällarna. Men det går tydligen bra när han pratar med andra..
    Jag var lite nyfiken så jag googlade Chatroulette och tydligen så är cirka 90% av användarna singlar och det förekommer väldigt mycket sexullt där... Så det jag undrar, skulle ni vara ok med att er sambo spenderar kvällarna med att chatta med andra tjejer på den siten?? Är det bara jag som överdriver när jag inte känner mig helt bekväm med detta??

• Svar på tråden Chatroulette
  • Elun

Har varit inne på chatroulette några gånger och av mina erfarenheter så nej! Jag och sambon brukar sitta där tillsammans om vi har en tråkigare kväll eller att man sitter där med några kompisar. Och mest är de bara yngre killar till äldre män och de är flera, flera stycken som sitter och onanerar framför kameran. Riktigt tråkigt! Men det kommer även upp trevliga människor från olika delar av världen. Någon gång då och då stöter man på en tjej/kvinna som ofta är snabb på att klicka vidare. Och om inte så klickar de vidare efter ett tag. Några av de få? tjejer man stöter på säger att de vill camma med Ashton Kutcher (eller hur hans namn stavas). Sen ytterst sällan har jag sett kvinnor onanera, utföra samlag. MEN! Det tror jag till stor del är förinspelda klipp hittade på porr relaterade sidor.

Så av mina upplevelser är det mest killar och män som sitter där varav väldigt många sitter och onanerar.
    Du kan ju testa gå in där. rikta din cam upp i taket om du inte vill visa dig själv. Sen får du se hur det fungerar.

• L0lz

Du vet också att ungefär 98% som är inne på chatroulette är killar?
    .dvs. jävligt svårt att hitta någon tjej som vill prata.
    Han får väl göra vad han vill?
    bah.

• millss

Jag tycker verkligen att du har all rätt att ogilla det. Chatroulette är i princip bara porr. Ett fåtal "normala" människor där.
    Du överdriver INTE!!!

• Mrs Statham

Hahaha, chatroulette är ju ett sjukt roligt tidsfördriv man kan träffa på alla möjliga knäppjökar från världens alla hörn.
    Kolla bara in det här

Tror nog inte att du har något att oroa dig för alls överhuvudtaget

Svar på tråden Chatroulette