Chatroulette
Jag skulle vilja ha er åsikt angående en sak.
Min sambo jobbar borta på veckorna, i helgen när han var hemma så surfade jag på hans dator vid köksbordet och han han satt bredvid mig och läste tidningen. Längst uppe på webbläsaren, där man skriver in adresser står tidigare besökta sidor, där ser jag en webbsida som jag inte vet vad det är, så jag frågar min sambo vad det är.. Chatroulette säger han.. och förklarar att det är en sida där man chattar med slumpvist valda människor via webcam..
Jaha, ok.. Och varför gör man det?? Tristess svara han då. Jag kanske överreagerar, jag är inte den svartsjuka sorten, men till saken hör att han har sagt till mig när jag undrat om vi inte kan prata med camen, att han inte vet hur den funkar. Men det gör han tydligen nu!
Sen förra vecka så skrev jag till honom på msn och han svarade aldrig, till slut så svarde han att det var så tråkigt att sitta vid datorn hela kvällarna. Men det går tydligen bra när han pratar med andra..
Jag var lite nyfiken så jag googlade Chatroulette och tydligen så är cirka 90% av användarna singlar och det förekommer väldigt mycket sexullt där... Så det jag undrar, skulle ni vara ok med att er sambo spenderar kvällarna med att chatta med andra tjejer på den siten?? Är det bara jag som överdriver när jag inte känner mig helt bekväm med detta??