Chatroulette
Har varit inne på chatroulette några gånger och av mina erfarenheter så nej! Jag och sambon brukar sitta där tillsammans om vi har en tråkigare kväll eller att man sitter där med några kompisar. Och mest är de bara yngre killar till äldre män och de är flera, flera stycken som sitter och onanerar framför kameran. Riktigt tråkigt! Men det kommer även upp trevliga människor från olika delar av världen. Någon gång då och då stöter man på en tjej/kvinna som ofta är snabb på att klicka vidare. Och om inte så klickar de vidare efter ett tag. Några av de få? tjejer man stöter på säger att de vill camma med Ashton Kutcher (eller hur hans namn stavas). Sen ytterst sällan har jag sett kvinnor onanera, utföra samlag. MEN! Det tror jag till stor del är förinspelda klipp hittade på porr relaterade sidor.
Så av mina upplevelser är det mest killar och män som sitter där varav väldigt många sitter och onanerar.
Du kan ju testa gå in där. rikta din cam upp i taket om du inte vill visa dig själv. Sen får du se hur det fungerar.