• Anonym

Vad gör man när man älskar någon men det känns konstigt att ha sex?

Har försökt förtränga att jag inte har någon sexlust till min partner. Ingen av oss är så sexuella av oss men hörde en diskussion från min egen mor att vill man inte ha sex med sin man så är det något som är väldigt fel.

Vad gör man?känner nästan avsmak från att ha sex med honom och han tycker inte om att kyssas så vad gör man som förspel? känns helt plötsligt jättelustig.

• Svar på tråden Vad gör man när man älskar någon men det känns konstigt att ha sex?
  • Anonym (man34)

Vad du och din man bestämmer angår bara du och din man - inte din mor. Gör det som NI tycker o passar bäst för ER inte vad andra säger.

Det är så många som säger dittan o dattan ... om att det skall vara si eller så.. vad som är rätt o fel. Skit i det ... gp på era egna känslor.

Men som ett tips kan jag säga att en härlig oljemassage med tända ljus kan göra under. :)

Lycka till! Ni kommer hitta ert sätt... lovar!!

• Kenneth b

Älskar du honom som partner eller bara som vän?

• Anonym
    Kenneth b skrev 2010-10-20 20:16:22 följande:
    Älskar du honom som partner eller bara som vän?
    Svår fråga...hur vet man det? jag älskar honom som person och jag tycker han är mysig att krama.
  • Anonym (man34)

Får man fråga hur gamla ni är ?

• Kenneth b

Jag, säger inte att du ska dra samma slutsatser, skulle tro att mina känslor för min partner hade svalnat rejält om jag började känna avsmak för kyssar o sex.
    Har du tidigare gillat att kyssas o ha sex med honom?

• Anonym

(man34) Ja så har jag också alltid tänkt så länge vi både verkar vara nöjda så... men alla  säger också att män alltid vill... och det känns mer som en plikt att vi måste ha sex iaf en gång i månaden för det är så det ska vara om man har ett förhållande...

• MisterZegna

Om två personer äskar att leva ihop men INTE vill ha sex någon av dem så är väl det perfekt, njut av att ni är på samma våglängd och ägna lördagkvällarna åt frimärken eller nåtGlad. Problem blir det bara när lusten är ojämnt fördelad, vilket verkar vara otroligt vanligt.

• Anonym

Vi är 30 och 32 år gamla. I början kändes det bra med sex...men det är typiskt mig att jag är intresserad när det är nytt och spännande sen tycker jag det blir tråkigt.. om jag skulle lämna min sambo så vet jag att ingen annan man skulle acceptera min låga sexlust

• Kenneth b

Är din sexlust låg eller tröttnar du alltid på dina partners efter första förälskelsefasen? Är man inte kär så vill man kanske inte ha sex, men för den skull kan man ju ha "normal" sexlust. Känslor o sexlust har ju oftast med varandra att göra.

• Anonym

Jag tror jag har låg sexlust i mig själv...men visst kan det ha betydelse att jag inte har varit så attraherad av honom på länge.(han är lite överviktigt) sen det att han inte vill kyssas, jag tycker det känns jättekonstigt!!

Svar på tråden Vad gör man när man älskar någon men det känns konstigt att ha sex?