• livet med barn

Libero VS Pampers

Vilken blöja tycker ni är bäst och hur gammla är era barn?
    svara gärna vad ni röstat och varför =)

~ William 13/2 ~
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 10:37
    självklart ska det stå Libero och inte Liber i alternativen =)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Libero VS Pampers
  • Flopsie

För oss så fungerar Pampers dåligt då vår son kissar igenom dom och de känns fuktiga utanpå efter en hel natt. Libero ( 4 ) däremot luktar så fruktansvärt illa när de blir kissade i, men de håller hela natten...  Kan inte rösta för någon av dem, men använder båda då det inte finns något riktigt bra alternativ...

¨*:?.Sam.?:*¨
  • Flopsie

Glömde säga att min son är 5 mån.

¨*:?.Sam.?:*¨
  • eec82

Libero har fungerat bra sen han föddes, nu är han snart 2 år. Pampers läckte, för oss.

• Carniwhore

Vi kör bara med libero, aldrig läckt.
    + de är riktigt billiga här i Norge.
    Provat pampers vid gratisprover och faktiskt så läckte det en gång.

• Avelyn

Röstade på annan. Enkla billiga blöjor fungerar fint på vår son. Jag brukar köpa willys egna. De läcker inte och sitter bra. Lägger hellre pengar på annat än dyrare blöjor.

• Johannapanna87

Mitt barn är 2år och har använt Libero sedan födseln och dom har funkat jättebra :) Provade pampers en gång och dom läckte..

• grodan 82

min son kissar väldigt mycket på natten vi har testat de flesta märken men icas egna märka e de som fungerar bäst så vi har dom och jag rekomenderar dom starkt!

• beccazin

Libero, sonen är 4 månader.
    aldrig läckt.
    Tycker pampers luktar starkt när han kissat.

• CeeJay

Libero funkade bäst på mina barn. Pampers luktade väldigt illa, både rena och smutsiga och jag tyckte att de läckte mycket lättare.

Svar på tråden Libero VS Pampers