De har sålt min sovsäck!!
Jag vill kolla vad ni tycker om det här. Ingen verkar hålla med mig i föreningen jag är medlem i, men jag vill kolla vad ni tycker.
I våras gick jag med i en idrottsförening och för tre veckor sedan hade vi en föreningshelg med övernattning i klubblokalen. Jag sov över och andvände min nyinköpta märkes sovsäck som kostat över 5000kr. Klantig som jag är glömde jag kvar den och den har legat där tills i helgen då föreningen hade en höstaktion och sålde den. :( Tydligen så har föreningen en sån aktion varje höst och säljer alla kvarglömda saker. Jag visste inte om det. Man hade tills två dagar innan på sig att ta reda på sina saker, vilket de hade meddelat en vecka innan på hemsidan. Jag hade inte varit inne på hemsidan och visste därför inte om det.
Kan man verkligen göra så? Jag blev jätteledsen. Jag har sparat ganska länge för att kunna köpa den där sovsäcken eftersom vår familj är ofta ute och fjällvandrar. Jag vill verkligen ha tillbaka min sovsäck men de säger att en annan medlem i föreningen har köpt den. Vad ska jag göra? Tycker ni att jag har fel? Hade de rätt att sälja den? Jag är jätteledsen över detta och vet inte hur jag ska ha råd att köpa en ny.