• Hjärtefröjd

Tips på apotek som har Pergonline just nu?

Har just fått hjälp av en fantastisk kvinna på Kronans droghandels kundtjänst som kollade med alla deras apotek i Stockholm och länen runtomkring, men utan resultat.

Så nu behöver jag (och säkert många med mig) tips på apotek som fortfarande har Pergoline kvar. Förra veckan fanns det tydligen i Bromma blocks och Kungens kurva, men inte nu längre. Vi kan tänka mig att åka en bra bit för att få tag på det.

Eller har du kanske en förpackning liggande som du inte behöver? *börjar bli lite desperat*

• Svar på tråden Tips på apotek som har Pergonline just nu?
  • CallGirl

Ring gamla apoteket på 0771450450 och se om deras apotek har några på lager.

• Hjärtefröjd
    Hjärtefröjd skrev 2010-10-22 13:41:39 följande:
    Har just fått hjälp av en fantastisk kvinna på Kronans droghandels kundtjänst som kollade med alla deras apotek i Stockholm och länen runtomkring, men utan resultat.

Så nu behöver jag (och säkert många med mig) tips på apotek som fortfarande har Pergoline kvar. Förra veckan fanns det tydligen i Bromma blocks och Kungens kurva, men inte nu längre. Vi kan tänka mig att åka en bra bit för att få tag på det.

Eller har du kanske en förpackning liggande som du inte behöver? *börjar bli lite desperat*
    Pergotime menade jag såklart...

Och tro det eller ej, kvinnan på Kronans droghandel lyckades hitta två paket på ett Apotek i Malung. Så de skickas till mitt lokala apotek idag och så har jag dem på måndag.

Hurra för kundtjänsten hos Kronans droghandel!
  • helena29

Vet nån orsaeken till all denna försening av leveranser. jag hämtade ut 6pky på en gång. De sista på mitt apotek! Dyrt blev det och jag hoppas ändå att jag inte behöver använda alla paket.

• Hjärtefröjd
    helena29 skrev 2010-10-22 15:37:35 följande:
    Vet nån orsaeken till all denna försening av leveranser. jag hämtade ut 6pky på en gång. De sista på mitt apotek! Dyrt blev det och jag hoppas ändå att jag inte behöver använda alla paket.
    Produktionsproblem tror jag de sa Kronans droghandels kundtjänst.
  • helena29
    Hjärtefröjd skrev 2010-10-22 16:10:26 följande:
    Produktionsproblem tror jag de sa Kronans droghandels kundtjänst.
    Vilken tur att du får det  på måndag förresten! första kuren?
    Hur många paket fick du utskrivet? eller kurer kanske man säger...
  • LoveP

Hej jag ringde merck igår. Det är produktionsfel i Israel. De tror att pergotime kommer in någon gång under november. Jag har inte fått ut något på Apoteket sen juni. Så frustrerande känner jag. Men vi får hålla tummarna för november :)..

• Hjärtefröjd
    helena29 skrev 2010-10-22 16:15:55 följande:
    Vilken tur att du får det  på måndag förresten! första kuren?
    Hur många paket fick du utskrivet? eller kurer kanske man säger...
    Det är första kuren. Jag fick tag i två paket, så det bör ju räcka två gånger med enkel dos.
Svar på tråden Tips på apotek som har Pergonline just nu?