Hur ska jag förföra min flickvän?
Hur gör ni killar när ni förför er kvinna? Hur vill ni kvinnor bli förförda? Hur gör ni det riktigt skönt för henne och hur får ni henne att bli riktigt kåt?
Jag behöver alla tips jag kan få.
Jag älskar verkligen min fru, men vi får inte riktigt till det. Jag tänder jättemycket på henne, tycker att hon är sexig, snygg och underbar. Jag blir tänd på henne när jag håller om henne, när hon tar på mig, kyssar...
Men hon tänder inte. Inte av smek, inte av kyssar, inte av oralsex, Inte av det som i mina ögon är vanligt förspel.
När vi har sex, så känns det ibland som att hon egentligen inte är kåt. Själv säger hon att hon blir så stressad av att jag anstränger mig för att hon ska tända, att hon absolut inte gör det. Hon blir inte våt...
Hon är egentligen mycket sexuell. Jag vet att hon onanerar, att hon gillar lite porr, hon pratar öppet och ofta om sex, hon ger mig pikar och flirtar med anspegling på sex. Hon har ett stort intresse för sex och har alltid haft det.
Hon säger att hon gillar tuffa tag, lite piskor, bondage, dominans (hon gillar att vara undergiven), men jag har svårt för att vara den dominanta mannen. Jag vet inte hur man gör. Har ni lite tips?
Jag får en känsla av att hon skäms lite för att hon gillar tuffa tag, analsmek, och undergivenhet just för att jag har svårt för att göra det. Hon får skamkänslor och skäms, även om jag försäkrar henne om att jag inte tycker att det är negativt
I yrkeslivet är hon mycket välutbildad, och har starka åsikter om kvinnors rättigheter osv. I sängen är hon lite tvärt om och jag tror att det är dubbelt för henne så hon har svårt att tända. Skam och lust samtidigt.
F*n, vad det ska vara svårt att få till det då! Jag vill ha min sexiga fru och ha massor av skönt sex men allt bara låser sig. Blir fan tokig.