• Anonym (Carl)

Hur ska jag förföra min flickvän?

Hur gör ni killar när ni förför er kvinna? Hur vill ni kvinnor bli förförda? Hur gör ni det riktigt skönt för henne och hur får ni henne att bli riktigt kåt?
    Jag behöver alla tips jag kan få.

Jag älskar verkligen min fru, men vi får inte riktigt till det. Jag tänder jättemycket på henne, tycker att hon är sexig, snygg och underbar. Jag blir tänd på henne när jag håller om henne, när hon tar på mig, kyssar...

Men hon tänder inte. Inte av smek, inte av kyssar, inte av oralsex, Inte av det som i mina ögon är vanligt förspel.
    När vi har sex, så känns det ibland som att hon egentligen inte är kåt. Själv säger hon att hon blir så stressad av att jag anstränger mig för att hon ska tända, att hon absolut inte gör det. Hon blir inte våt...

Hon är egentligen mycket sexuell. Jag vet att hon onanerar, att hon gillar lite porr, hon pratar öppet och ofta om sex, hon ger mig pikar och flirtar med anspegling på sex. Hon har ett stort intresse för sex och har alltid haft det.

Hon säger att hon gillar tuffa tag, lite piskor, bondage, dominans (hon gillar att vara undergiven), men jag har svårt för att vara den dominanta mannen. Jag vet inte hur man gör. Har ni lite tips?

Jag får en känsla av att hon skäms lite för att hon gillar tuffa tag, analsmek, och undergivenhet just för att jag har svårt för att göra det. Hon får skamkänslor och skäms, även om jag försäkrar henne om att jag inte tycker att det är negativt 

I yrkeslivet är hon mycket välutbildad, och har starka åsikter om kvinnors rättigheter osv. I sängen är hon lite tvärt om och jag tror att det är dubbelt för henne så hon har svårt att tända. Skam och lust samtidigt.

F*n, vad det ska vara svårt att få till det då! Jag vill ha min sexiga fru och ha massor av skönt sex men allt bara låser sig. Blir fan tokig.

• Svar på tråden Hur ska jag förföra min flickvän?
  • VirrigaVerna

Om du vill förföra din kvinna så börjar den processen långt innan man äntrar bingen!
    Ta hand om henne i vardagen. Finns där för henne och dela sysslorna med henne. Ge henne tid att återhämta sig och vila så att stressen minskar. Visa uppskattning för att hon är just din egen kvinna.
    Det är tyvärr en viktig bit som ofta glöms bort.

Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • Answerall

vi gillar omtänksamma män! Men vet du vad jag tänder som f*n på? tungor, speciellt när man kanske biter i örat eller något annat sensuellt ställe som nacken.. när ni har analsex, ta hårda tag och jucka hårt och smiska henne på rumpan, testa gärna att kolla på porr dom har väldigt mycket sånt! :)

• Anonym (Missan)

Jag är lite som din fru (men törs tack och lov prata om det och har en man som har koll). Jag är välutbildad, har mycket makt i arbetslivet och tar beslut mm. Men vad det gäller mitt sexliv vill jag bara släppa kontrollen och låta någon annan styra. Om någon annan dessutom tar beslut/kontroll över mina handlingar i sängen så är det ju inte jag som vill göra det där snuskiga och behöver därmed inte skämmas (även om det är sexigt ibland).

Ett starttips är ett ordentligt nacktag i ev hästsvans eller bara nacken och en mycket "bestämd" viskning om vad du tänker göra med henne i kväll. Ett sånt tilltag kan dra igång vilken tjej som helst.

• Anonym (S)

Hej! Jag och min pojkvän hade lite samma problem tidigare.
    Han gillar helt enkelt sex, bara. Vanligt sex. Lite småvanilj sådär, medan jag vill bli dominerad och utsatt för smärta. Jag hade jättesvårt att tända även om jag har stort sexintresse. Försökte tala lite med honom om vad jag gillade, men på något vis kändes det lite fel eftersom han inte var bekväm med den typen av sex och inte kände dominanta drag i sig själv.
    Tror att han bara behövde fundera på det ett tag dock, för sedan vågade han prova och då upptäckte han både att han själv lockades av att vara dominant, och hur mycket jag tände på det. Han började lite försiktigt, genom att hålla fast mig, dra mig i håret då han tog mig bakifrån, smiska mig en del och ta för sig. Och nu har vi så sjukt bra sexliv. Han vågar beordra mig och jag njuter av det. Gjorde jag inte så uppenbart det, skulle han nog väldigt fort tappa sugen. Vi eldar upp varandra, så att säga. Ibland ber jag honom att ta i hårdare eller annat, och vi har fått ett väldigt bra samspel.
    Försök känna efter var dina egna gränser går, och kanske röra dig just därikring, se hur hon reagerar?
    För att hitta den dominante mannen i dig själv (jag har börjat tro att alla faktiskt har både en dominant och undergiven sida, bara man vågar utforska och erkänna dem), så kan du ju titta på lite porr som innehåller sådant din kvinna gillar. Men det viktigaste är nog att öppna upp för den inställningen bara. Att det handlar om att få släppa taget, bli lite styrd, om den tillit som måste finnas mellan två personer som kör ett sådant game, det är psykologiskt och urtida - kraft, sexuell attraktion, makt, känna den andres styrka.

• Anonym (Carl)

Tack för era tips!

Jag vet absolut att sexprosessen startar innan man når sängen.. Ibland funkar det bra, ibland blir det inget alls..

Jag vet att hon verkligen skulle gilla lite tuffare tag. Hon har en rad uppsättningar med utmanande sexiga underkläder, sexleksaker, piskor.. jag vet att hon är inne på sidor på nätet.. som tex Pom Pom parlour och liknande. Hon längtar efter att bli förförd och "tagen". Jag vill med, men har fått en självförtroendesvacka efter att hon haft så svårt att tända av vårt "vanliga sex".
    Hon är äldre än mig och mycket mer sexuellt erfaren.

Jag kan säker bli lite dominant mot henne. Men har inte vågat riktigt än. Mitt upp i alltihop känns det så konstigt. Känslan är så skör och är det något som stör eller blir fel, så är det svårt att fullfölja. 
    Det känns som en balansgång..

Jag ska prova lite av era tips..  kanske se porr tillsammans med henne, ha det som förspel. Prata mer öppet med henne. Hon har inga problem med att vara helt öppen när det gäller sexprat, det är jag som inte vet hur jag ska uttrycka mig.

Jag blir verkligen peppad när jag läser anonym(S) inlägg!

• Anonym (känner igen)

Jag har samma problem fast tvärtom, vågar inte berätta för min sambo att jag vill att han är mer dominant just för att jag tror att han kommer känna sig obekväm.
    Nu vet ju du redan att hon gillar dominans så det borde vara lite lättare för dig, dessutom är du intresserad av att få till det Glad *beröm*
    Kan du inte testa själv först att se en porrfilm med dominanta inslag, behöver ju inte vara mer än som de andra skrivit, ta tag i håret, hålla fast, kanske lite bondage och smisk, och vänja dig vid tanken att tända på det innan ni provar tillsammans.
    Jag förstår din rädsla att tappa "känslan" men om du kan tända på det ensam först så är det säkert mycket lättare tillsammans med henne.
    Och det är säkert inte så att ert vanliga sex är dåligt men man kan ju alltid bli bättre och mer varierad, eller hur. Se det inte så allvarligt, det ska vara skönt och roligt!

• Akropol
    Anonym (Carl) skrev 2010-10-25 13:58:27 följande:
    Tack för era tips!

Jag vet absolut att sexprosessen startar innan man når sängen.. Ibland funkar det bra, ibland blir det inget alls..

Jag vet att hon verkligen skulle gilla lite tuffare tag. Hon har en rad uppsättningar med utmanande sexiga underkläder, sexleksaker, piskor.. jag vet att hon är inne på sidor på nätet.. som tex Pom Pom parlour och liknande. Hon längtar efter att bli förförd och "tagen". Jag vill med, men har fått en självförtroendesvacka efter att hon haft så svårt att tända av vårt "vanliga sex".
    Hon är äldre än mig och mycket mer sexuellt erfaren.

Jag kan säker bli lite dominant mot henne. Men har inte vågat riktigt än. Mitt upp i alltihop känns det så konstigt. Känslan är så skör och är det något som stör eller blir fel, så är det svårt att fullfölja. 
    Det känns som en balansgång..

Jag ska prova lite av era tips..  kanske se porr tillsammans med henne, ha det som förspel. Prata mer öppet med henne. Hon har inga problem med att vara helt öppen när det gäller sexprat, det är jag som inte vet hur jag ska uttrycka mig.

Jag blir verkligen peppad när jag läser anonym(S) inlägg!

Börja försiktigt med det vanliga sexet. Tar du henne bakifrån så kan du hålla i hennes hår eller hålla fast hennes händer på ryggen. Du behöver inte göra det särskilt hårt men fast. Bondage kan ni börja med utanför sängkammaren då det är så tekniskt. Ett gemensamt pyssel där hon kan lära dig samtidigt som du gör. Hon verkar erfaren så hon krånglar säkert inte mer än du klarar av. Säg till henne att berömma dig när du gör något bra oavsett om det är en pytteliten grej. Man måste ha en väldigt bra simultankapacitet för att dominera och ha samlag samtidigt.
  • Anonym (Missan)

Du kan få mycket input och idéer av att läsa lite sexnoveller också. I de riktigt välskrivna brukar det vara ganska mycket tankar och funderingar med. Många är skrivna av undergivna tjejer också så de ger ganska bra insyn i hur vi tänker i dominanssituation.

Tydligen får man inte länka till sådana sidor men det finns en riktigt bra sida som heter sexnoveller (med Sverige-ändelse) som har ett helt BDSM-register. Allt är inte bra men det finns riktigt många tänkvärda där.

Lycka till och jag tycker du är stark som försöker.

• Anonym (Hm)

Känner igen det här och vet inte riktigt hur jag ska förklara att jag vill bli "förförd" mer intensivt...

Han måste på något vis få mig att tänka på sex utöver "nu ska jag slicka dig", då inte bara det räcker och den känslan av oralsex håller inte min upphettning under ett samlag.

Jag önskar att det händer något mer, psykiskt på något vis.

Jag undrar om ni har några andra förslag än just det fysiskt dominanta och att se på porr?

• Puppetmaster

Det absolut viktigaste har jag efter att ha skumläst mig igenom den här tråden inte sett ännu.. Nämligen kommunikation. Förför genom att visa henne att du lyssnar och visa henne ditt hjärta istället för din kuk. 

• Bangora

För det första så tror jag att din fru är otrogen hon gillar inte o knulla me dej PG att du är mes

Svar på tråden Hur ska jag förföra min flickvän?