• Anonym (gör ont!)

Får sår på insidan av läppen efter avsugning, hur gör ni?

Jag gillar att suga av min kille, jag njuter av att ge honom njutning och det är ett väldigt bra förspel då det tänder både honom och mig, men jag blir så sårig på insidan av överläppen eftersom jag "täcker" tänderna med den för att inte rispa honom på känsliga ställen... Visst, en fördel finns det, min annars så tunna läpp blir lite lagom fyllig dan efter då den är svullen Men jag skulle gärna slippa problemet då jag många gånger måste sluta suga av honom för att det gör för ont...
    Hur gör ni? Blir det samma för er?

• Svar på tråden Får sår på insidan av läppen efter avsugning, hur gör ni?
  • Anonym

ser till att det är saliv överallt, så att det inte blir så på insidan utav läppen ;)
    E du torr i munnen?

• Anonym (gör ont!)

Nope inte torr alls, men tänderna skaver hål... Har övervägt skydd av något slag över tänderna, men hur sexigt är det på en skala?

• Anonym
    Anonym (gör ont!) skrev 2010-10-22 20:53:27 följande:
    Nope inte torr alls, men tänderna skaver hål... Har övervägt skydd av något slag över tänderna, men hur sexigt är det på en skala?
    Då undrar jag hur du suger egentligen =D
  • Anonym (gör ont!)
    Anonym skrev 2010-10-22 21:13:34 följande:
    Då undrar jag hur du suger egentligen =D
    jådåsåatt skrev 2010-10-22 21:18:03 följande:
    Jävlar vad hårt du måste suga..
    nä, suger inte hårt direkt, har kanske vassa tänder, inte vet jag! Jag "lägger" läppen över tänderna, och då skaver tänderna sönder slemhinnan på insidan... Jag kanske drar in läppen för mycket...
  • Anonym

de kan va så som du skriver att du drar in läppen för mycke. kanske spänner du läppen?

• Anonym (gör ont!)
    Anonym skrev 2010-10-22 21:48:37 följande:
    de kan va så som du skriver att du drar in läppen för mycke. kanske spänner du läppen?
    Jo det gör jag nog, spänner den alltså... får försöka tänka på det nästa gång och se om det går bättre.
  • Anonym (chris rock)
    Anonym (gör ont!) skrev 2010-10-22 23:02:49 följande:
    Jo det gör jag nog, spänner den alltså... får försöka tänka på det nästa gång och se om det går bättre.
    Drar in läppen? Hur menar du nu? Alltså jag vet inte vart tjejer fått för sig att de ska göra ett "O" med sin mun och "täcka över" tänderna med läpparna. Låt läpparna glida fritt. Man kan låta bli att skrapa med tänderna om man gapar stort och använder mycket saliv i de fall man kommer åt.
  • Anonym (gör ont!)
    Anonym (chris rock) skrev 2010-10-22 23:51:38 följande:
    Drar in läppen? Hur menar du nu? Alltså jag vet inte vart tjejer fått för sig att de ska göra ett "O" med sin mun och "täcka över" tänderna med läpparna. Låt läpparna glida fritt. Man kan låta bli att skrapa med tänderna om man gapar stort och använder mycket saliv i de fall man kommer åt.
    Jag gör det bara med överläppen, jag har liten mun och väldigt tunna läppar och gör jag inte det så rispar jag honom med framtänderna, det är oundvikligt... Så "gapa stort" är inte något som fungerar för alla tjejer för vi har olika fysiska förutsättningar...
  • Sofia L

Kan du ta honom längre ner i svalget så du retar ollonet på det sättet?

• Anonym (chris rock)
    Anonym (gör ont!) skrev 2010-10-23 12:25:32 följande:
    Jag gör det bara med överläppen, jag har liten mun och väldigt tunna läppar och gör jag inte det så rispar jag honom med framtänderna, det är oundvikligt... Så "gapa stort" är inte något som fungerar för alla tjejer för vi har olika fysiska förutsättningar...
    Nä jag förstår. Knepigt det dära. Har du provat att ta in den i munnen och sedan enbart suga? Alltså inte glida med munnen upp och ner utan att ha den still i munnen och suga på den samtidigt som tungan leker över ollonet. Du kanske inte kan ta in så mycket men det räcker kanske med ollonet (och liiite till). Runka resten av den. Sådant funkar på mig i alla fall. Det ska ju inte behöva gå hål på dig bara för att du är så great och gör ditt bästa för att tillfredställa. Sådant ska du ha stort beröm för. Använd mycket saliv också och låt de rinna ur munnen och ner på skaftet. Det hjälper till vid runket och dessutom är det riktigt upphetsande att se det rinna. Från där jag sitter i alla fall.
  • Anonym (gör ont!)
    Sofia L skrev 2010-10-23 13:06:52 följande:
    Kan du ta honom längre ner i svalget så du retar ollonet på det sättet?
    Inte utan att kräkas har provat... det går bara en väldigt kort stund.
    Anonym (chris rock) skrev 2010-10-23 13:49:57 följande:
    Nä jag förstår. Knepigt det dära. Har du provat att ta in den i munnen och sedan enbart suga? Alltså inte glida med munnen upp och ner utan att ha den still i munnen och suga på den samtidigt som tungan leker över ollonet. Du kanske inte kan ta in så mycket men det räcker kanske med ollonet (och liiite till). Runka resten av den. Sådant funkar på mig i alla fall. Det ska ju inte behöva gå hål på dig bara för att du är så great och gör ditt bästa för att tillfredställa. Sådant ska du ha stort beröm för. Använd mycket saliv också och låt de rinna ur munnen och ner på skaftet. Det hjälper till vid runket och dessutom är det riktigt upphetsande att se det rinna. Från där jag sitter i alla fall.
    Tack för tipset, det har jag inte testat! Får väl se vad han tycker om det
  • Anonym (chris rock)
    Anonym (gör ont!) skrev 2010-10-23 18:25:28 följande:
    Inte utan att kräkas har provat... det går bara en väldigt kort stund.
    Anonym (chris rock) skrev 2010-10-23 13:49:57 följande:
    Tack för tipset, det har jag inte testat! Får väl se vad han tycker om det
    Schysst! Återkom gärna med hur de gick!
  • Anonym (gör ont!)

Jag ska göra det, men det dröjer några dar eftersom han är bortrest

• Anonym (chris rock)

Vilken present han kommer få!

• Anonym (chris rock)

Jusdeja. Hur gick det här?

• Anonym (chris rock)

Jag är nyfiken.....hur gick de här?

• Anonym (gör ont!)
    Anonym (chris rock) skrev 2010-10-27 17:41:42 följande:
    Jag är nyfiken.....hur gick de här?
    hehe, jo det gick bra faktiskt! Körde nån slags kombinerad version, men tänkte verkligen på att INTE dra läppen över tänderna, och nope, inga skavsår!
  • Anonym (chris rock)
    Anonym (gör ont!) skrev 2010-10-27 18:11:03 följande:
    hehe, jo det gick bra faktiskt! Körde nån slags kombinerad version, men tänkte verkligen på att INTE dra läppen över tänderna, och nope, inga skavsår!
    Toppen! Great news...
  • Anonym

Jag har samma problem. Jag får skavsår på insidan av kinderna och under läpparna.

Svar på tråden Får sår på insidan av läppen efter avsugning, hur gör ni?