Hjälp mig reda ut situationen!?
Jag är en tjej på 22 år som har ett barn på 1 år. Har nydligen separerat med barnets pappa.
Innan jag träffade honom så dejtade jag både killar och tjejer, men jag har aldrig låtit det bli seriöst med någon innan jag träffade barnets pappa, då jag blir lite rädd när man blir för nära känslomässigt. Men jag träffade honom och det blev vi och har haft ett stormigt förhållande och jag blev snabbt gravid och vi bestämde att behålla.
Mitt älskade barn är mitt liv och det bästa som hänt mig!
Till "problemet":
Under tiden jag och barnets pappa varit tillsammans så har jag inte tänkt på tjejer/kvinnor och jag har nekat till allt som har med min bisexualitet att göra, och han är inte den som är för homo/bisexuella, snarare tvärt om.
Nu efter att vi har separerat så har jag börjat att tänka på tjejer/kvinnor mer och mer och känner att jag vill utforska den sidan mer, men känner att jag inte vågar "komma ut" (igen)
Dom flesta vänner vet att jag är bi och att jag har varit med tjejer, men jag känner mig inte känslomässigt redo för att visa det är resten av världen som ännu inte vet. Speciellt inte för mitt barns pappa eftersom att jag tror att det skulle skada våran relation som föräldrar och vänner.
Hur ska jag göra? och hur hittar man tjejer på ett diskret sett?