Inlägg från: killershrew |Visa alla inlägg
  • killershrew

fullmåne! sover ni dåligt?

7 små apor skrev 2010-10-25 18:50:14 följande:
    Google kan vara klurigt, kan räcka med att ändra bara en stavelse så blir det andra träffar.

Visst kan jag återkomma till dig personligen när jag läst, om det är det du vill.
    Om jag kommer ihåg.

Var det något mer du ville?
    Säkert, säkert.
    Ridicule is the only weapon which can be used against unintelligible propositions -Jefferson
  • killershrew
    svampbobfyrkant skrev 2010-10-25 23:32:17 följande:
    Kom igen herr rosevelt... Det VAR uppenbart vad Nessima syftade på. Men du verkar vara på krigsstigen så att du missade det kan vara förståeligt, man att sen förvränga genom att citera delar av det ursprungliga inlägget är lågt... Skulle du mena att jag behöver data som stödjer följande påstående?
    -Jag jobbar som kassörska på ICA, och något som är ganska spännande är att det alltid är mer folk på fredagar!
    Vad förvrängde han var och varför skulle han inte anta att hon menade just det hon skrev? Det är väl inte Franklins fel att hon uttrycker sig otydligt? Otydligt är egentligen inte rätt ord. Hon uttryckte sig felaktigt om hon syftade på sina egna erfarenheter.
    Ridicule is the only weapon which can be used against unintelligible propositions -Jefferson
  • killershrew
    svampbobfyrkant skrev 2010-10-26 06:02:44 följande:
    Killershrew:

Du skrev att "Franklins fel att hon uttrycker sig otydligt"

HUR FAN kan det vara Franklins fel att hon uttrycker sig otydligt!?!

Och eftersom det enligt din respons är helt ok att lyfta ut delar av ett citat för att stödja sitt eget påstående så kan det knappast vara fel av mig att göra som jag just gjorde... ELLER?