usch, de bara kryper i kroppen på mig.. Killen som tog livet av sig genom att hänga sig live på flashback
Jag satt idag och kolla runt lite lästa på lite olika forum här på FL och så snubbla jag över en tråd om killen som tog livet av sig på nätet, som ledde till en annan sida som resulterade i att jag snubbla över videon över självmordet. Okej att han mådde dåligt och att han inte såg en annan utväg tydligen, och de är tråkigt måste jag säga. Tycker även att de är synd att han inte såg en annan utväg än att avsluta sitt liv. Den filmen satte sig verkligen på näthinnan, säger som många andra sagt trodde jag hade sett de mesta på nätet men tydligen inte.
Men att få se folk som skriver som dom gjorde att han inte skulle våga och peppa honom att göra de va är de för nåt?!?! Klart dom inte trodde han skulle våga, men oavsett om dom vågar eller inte eller om han va ett troll eller inte så skulle dom tagit honom på allvar och få han på andra tankar. Jag säger inte att dom kunde ha stoppat de för de hade dom nog inte kunnat tyvärr för han hade ju bestämmt sig. Men om fler bara hade skrivit "gör de inte" oavsett om de trodde honom eller trodde han va ett troll.
De bara kryper i kroppen på mig av bara tanken, de är ingen mer än han som vet hur han mådde och vad han tänkte in i de sista. Tycker sånt här är så tragiskt. Blir ledsen av bara tanken.