• ninina

Blödning vid IVF- vanligt?

jag blöder också.. till och från, än så länge inge stört blödningar eller så utan med blodiga flytningar... väntar och ser vad som händer framöver.

kan ju bero på så mpnga olika saker, kroppen kan tro att den ska ha mens och inte fattat att den är gravid... eller som någon skrev irriterande slemhinnor, slaggprodukter som ska ut.. ja en massa massa saker.

jag hoppas det går vägen för dig!

• ninina

jag blödde idag med, verkar inte vilja sluta, och det är ju såklart synd :(

hur går det för dig Jis??

• ninina
    Jis skrev 2010-10-28 17:51:03 följande:
    Det går bra Ninina, ingen mer blödning. Är dock sjukt osäker på hur detta kommer sluta. Förväntar mig mens på tisdag å kommer jag över den dagen utan att blöda kommer jag att vara sååå mkt lugnare.

Hur går det för dig? blöder du mkt?
    alla har sån koll :( jag vet inte ens när jag ska ha mens.... har lite oregelbunden sådan så det är så svårt att säga... men det har ju iaf gått 3 veckor sen jag hade det sist.

hur det går för mig... ja jag blöder från och till, inget riktigt rött blod mer åt rosa håller eller hur jag ska säga... kommer inte mycket i binda, liiiite bara men sen kan de komma mer när man har kissat osv.... inte varje gång heller. inte förrän mitt på dagen idag började det igen... märkligt!! ska testa imorgon och se vad testet visar.
  • ninina
    Jis skrev 2010-10-28 18:11:03 följande:
    åhhh, lycka till med testet! håller tummar å tår.
    tackar! fast det är inte min riktiga testdag ;) den är på måndag först
  • ninina

testet ett svargt svagt plus vilket tyder på att det går åt fel håll! :( blöder mer nu och det verkar vara mensen, så tydligen var något fel och inte ville "bo" hos mig... :( tråkigt men sant.

• ninina
    Jis skrev 2010-10-29 08:52:19 följande:

>Oj, men hur kan ett svagt plus vara negativt? Trodde att det betydde att det var nått bra?

Håller iaf tummarna att det ska gå vägen för dig. BTw vilken RD är du på?

ja jag vet men vet fler som haft precis som jag och det betyder att plus som blir svagare med tiden är negativt, de ska bli starkare för hcg?? hormonet höjs med tiden du är gravid och blir då starkare på testen. troligtvis färste ägget men sen hände något på vägen.

jag är på dag 16.
Svar på tråden Blödning vid IVF- vanligt?