• Anonym

Deodorant, spray i underlivet

Min kille har för drygt två månader sedan börjat använda deodorant i underlivet, snälla män svara , varför gör han det? Skal tilläga att jag är gravid, vi har en mkt dålig relation, knappt nån sexliv, han tänder inte på gravida...Undrar varför man använder deodorant eller spray i underlivet...det är ngt nytt han börjat med....

• Svar på tråden Deodorant, spray i underlivet
  • Anonym

Nej inte direkt men jag förstår inte beteendet?

• Anonym

Nån som förstår, kan svara på varför man helt plötsligt börjar med att ha deodorant i underlivet?

• Anonym

Att noppa ögonbryn och ha deodorant i underlivet är enligt mig två vitt skilda saker

• Anonym

Han ligger inte med mig för tillfället så vem skulle uppskatta det?

• Anonym

Känns lite pinsammt att ta upp det med honom

• Anonym

Tack snälla Ni för alla råd och tips, skall nog fråga ikväll.

• Anonym
    Haha, jag brukar tvätta ordentligt därnere och använda tandkräm vissa gånger.. Super skön, ren och fräsch känsla.. Min pojkvän har oxå använt det vid några tillfällen, kan jag rekomendera till en och annan aktivitet! ;) haha.. En hitt!

Det behöver inte vara någonting speciellt när han gör så? Att spraya lite här och där i de undre regionerna är inget konstigt enligt mig iaf! Det går automatiskt efter att jag duschat, eftersom jag kör rakat så känns det ännu fräschare med en liten parfympuff i luften! ^^

Hehe.. Dont worry! ;)
  • Anonym

Jag hade blivit väldigt misstänksam om han börjat med det helt plötsligt. Särskilt när ni inte har något sexliv.
    Att hålla på sådär gör man ju bara för att man bryr sig vad andra ska tycka.

Ställ honom mot väggen! Han kan vara otrogen.

• Anonym

Byt ut parfymvätskan mot något som luktar illa. Då kommer han ju att fatta att du är honom på spåren.

Svar på tråden Deodorant, spray i underlivet