Vilken Hestra vante till 1,5 åring?
Hej.
Har någon erfarenhet av dessa?
Vill ha sådana till sonen men det finns ju massa olika.
Vilka hade ni?
Tror ni att dom här sitter kvar på`?
www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx
Hej.
Har någon erfarenhet av dessa?
Vill ha sådana till sonen men det finns ju massa olika.
Vilka hade ni?
Tror ni att dom här sitter kvar på`?
www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx
Jag har dessa till min tjej på 16mån. Fungerar bra och de sitter kvar. Lätt att ta på. Hon "kan" dock ta av de när vi tex. kommer in. Vi har väl minsta storleken (1?) med tumme, tror stl 0 har ingen tumme.
Just dessa du länkar till har vi haft till trean och nu fick även fyran sånna fast han är bara 10 månader. De sitter bra, är varma och lätta att ta på. Visst kan de hyfsat lätt ta av sig dem men jag brukar stoppa in dem i overallsärmarna så sitter de kvar bättre.
Vi har Hestra fjellvott. De är varma, lätta att ta på och omöjliga att ta av för barnen själva, eftersom de har en rem som kräver tvåhandsgrepp för att öppna
Dom du länkar till fanns för 99 kr på www.stadium.se webshop...
Den du länkat till tycker jag är en bra vante, dock är den inte helt vattentät enligt affären. finns andra modeller som är vattentäta. vi har köpt de med långa skaft och som har ull i sig då sonen lätt blir kall om händerna.
Det här är en av mina favvo-vantar för att den sitter kvar!! Dessutom är den helt ok att ta på. Men den är varm o god! Om man söker helt vattentäta vantar rekommenderar jag dock Reima Tec (men de kostar en förmögenhet).
men den på stadium hade ingen tumme eller såg jag fel?
Tack så mycket för alla svar.
Vattentäta bör väl vantar vara iof? Han är ju inte still många sekunder, men det kanske blir roligare att sitta still o grejja i snön när den kommer.
Hesta fjellvott tittade jag också på innan. De lutar mer mot dom nu. De andra känns så himla korta i skaftet, men det kanske inte gör någonting?
Ska försöka hitta olika modeller imorgon när vi ska till Göteborg och jämföra/prova.
Jo dom har tumme jag har köpt såna...
funkar storlek 1 på en kille ålder 15 månader?